خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

کشف 52 میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در تنکابن

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۶۱

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 52 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه طی 24 ساعت گذشته با اجرای طرح ظفر 13 در شهرستان " تنکابن" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی "در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر 13) در شهرستان تنکابن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح این شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اهداف این طرح در شهرستان تنکابن، گفت: از جمله اهداف طرح عملیاتی ظفر 13، ارتقاء نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف 52 میلیارد و 716 میلیون ریالی اموال مسروقه و انواع کالای قاچاق در این طرح، گفت : کشف 41 تن برنج خارجی قاچاق، ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 6 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق،22 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از جمله کشفیات کالای قاچاق در این طرح بوده است .

سرهنگ مفخمی همچنین از کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه و15 کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح خبر داد و افزود: 70 متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر، اراذل و اوباش در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح معابر عمومی و خیابان های درون شهری و برون شهری از اعمال قانون 5 هزار و 237 فقره تخلف خبر داد و افزود: بیش از 147 دستگاه انواع موتورسیکلت و خودروی متخلف نیز در این طرح توقیف شدند.

سرهنگ مفخمی همچنین به پلمب بیش از 61 واحد صنفی متخلف در این طرح اشاره کرد و افزود: بی شک رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و هم استانی های عزیز مازندرانی، نقش موثری در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز