خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در واکنش به واگذاری صنایع چوب و کاغذ مازندران؛

نمایندگان مجلس نگرانی کارگران را جدی بگیرند/یک مومن از یک سوراخ چند بار گزیده نمی شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۵۴

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: در زمان اجرای اصل 44 قانون اساسی و بحث خصوصی سازی هیچ نفعی برای شکوفایی اقتصادی،امنیت ملی و اقتصادی،رفاه و آسایش و ایجاد و افزایش اشتغال برای مازندران مظلوم نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه خصوصی سازی بحث جدیدی در مازندران نیست،گفت: در زمان اجرای اصل 44 قانون اساسی و بحث خصوصی سازی هیچ نفعی برای شکوفایی اقتصادی،امنیت ملی و اقتصادی،رفاه و آسایش و ایجاد و افزایش اشتغال برای مازندران مظلوم نداشته است.

نصراله دریابیگی با بیان اینکه نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شد،ادامه داد: نمونه بارز این ادعا را می توان در وضعیت کنونی بسیاری از کارخانجاتی دید که بعد از اجرای اصل خصوصی سازی به تعطیلی و فنا کشیده شدند.

وی اظهار کرد: جامعه کارگری انتظار دارد همانطور که امام راحل فرمایش کردند مجلس در راس امور است نمایندگان در مقابل هر تفکر بی قانونی که باعث تعطیلی و اخراج کارگران و خدشه وارد کردن به امنیت ملی می شود موضع گیری کرده تا مسئولین بدانند کارگران تنها نیستند.

دریابیگی با اشاره به واگذاری سهام 58 درصدی صنایع چوب و کاغذ مازندران به بخش خصوصی،گفت: نمایندگان  مجلس باید  نگرانی کارگران را جدی بگیرند و با حمایت از کارگران و موضع گیری در برابر این واگذاری  آرامش را به کارگران برگردانند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز