خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

قرآن ،عترت و نماز سه منشور فرهنگی ارزشمند در آموزش و پرورش مازندران است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۸۷۰

معاون فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: قرآن ،عترت و نماز سه منشور فرهنگی ارزشمند در آموزش و پرورش مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد شعبانی بعدازظهر امروز در نشست مسئولان و فعالان قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران توسل به سیره تربیتی را راهی برای مقابله با آسیب های اجتماعی بیان کرد و اظهار داشت: قرآن ،عترت و نماز سه منشور فرهنگی ارزشمند در آموزش و پرورش است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تقویت این سه اصل مهم موجب نورانی تر شدن فعالیت های آموزش و پرورش می شود.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به وجود 26 دارلقران در مازندران احیاء دارالقران های استان را از اقدامات مهم این نهاد تربیتی برشمرد و گفت: تلاش کردیم تا با احیاء این مراکز در تقویت فعالیت های قرآنی و تربیتی قدم های موثری داشته باشیم.

وی به برگزاری" کمپین حفظ 30 جزء قرآن" در مدارس استان اشاره و تصریح کرد: گروه همخوانی قرآن کریم از دیگر اقدامات آموزش و پرورش است که در سالجاری دانش آموزان بابلی در این بخش رتبه دوم را کسب کردند.

شعبانی به فعالیت بیش از یکهزار روحانی در نماز جماعت مدارس خبر داد و افزود: بیش از 100 روحانی برای اقامه نماز در سطح مدارس مازندران مسقر هستند.

 معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: 30 نمازخانه مستقل در  حوزه آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

وی به نوسازی  و تجهیز نمازخانه های مدارس استان اشاره و از جانمایی سه هزار متر فرش سجاده در نمازخانه های مدارس استان در سالجاری خبر داد.

شعبانی در بخش دیگر از سخنانش به شرکت 100 هزار دانش آموز و 70 فرهنگی در مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز اشاره کرد و از درخشش شرکت کنندگان حوزه آموزش و پرورش مازندران در این مسابقات خبر داد.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش مازندران "طرح مصباح الهدی" در مدارس استان اشاره کرد و گفت: این طرح به بررسی سیره حضرت علی (ع) از منظر دانش آموزان می پردازد که فرخوان آن انجام شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز