خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیازمندیم / برنامه موشکی ایران ماهیت دفاعی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۰۴۸

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیازمندیم اگر این وحدت حفظ شود می توان بخوبی در مقابل تحریم های دشمنان ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری به  "شفاعت" در روز قیامت اشاره کرد و اظهار داشت: شفاعت در روز قیامت مخصوص خداوند است و به افراد دیگری نیز این اجازه داده شده است که از دیگران شفاعت کنند آن هم اگر خداوند اذن شفاعت بدهد.

وی افزود: کسى لیاقت شفاعت شدن را دارد که علاوه بر اذن الهی، به خدا و پیامبران الهی و روز رستاخیز و آنچه خدا بر پیامبرانش نازل فرموده، از جمله حقانیت شفاعت، ایمان راستین داشته باشد و این ایمان را تا آخر عمر حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از روایات فراوانی که در این زمینه وارد شده، معلوم می شود که شفیعان در روز قیامت فراوان بوده از جمله آنها انبیای الهی، علما، شهدا، ملائکه، مؤمنان، اعمال صالح، امامان معصوم هستند.

وی افزود: مشترکان و منافقان مشمول شفاعت خداوند باری تعالی نمی شوند اما مومنان ،دینداران و متدین در روز قیامت از شفاعت حق تعالی برخوردار می شوند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه شفاعت مردان الهی شفاعت عالمانه است نه شفاعت به شرط و پارتی بازی ،خاطرنشان کرد: در آخرت اینطور نیست هر کسی واسطه شفاعت شود تا فردی را از آتش نجات دهد بلکه شفاعت از آن کسانی است که در دنیا با خدا به خوبی آشنا بوده و سر به سجده الهی گذاشته اند.

وی با اشاره هفته وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی است ، کشور ما دینی و اسلامی است و هرگز دشمنان نمی توانند آنرا تغییر دهند و باید خواب و خیال این رویداد را از سر خود بیرون کنند چرا که اینجا ایران مهد تشییع است.

خطیب نماز جمعه امروز ساری خاطرنشان کرد: دشمنان بر آن بودند که امنیت کشور ما را با کشاندن عده ای مردم به خیابان ها از بین ببرند، و میان مردم و مسئولان تفرقه و تشدت بیندازند اما موفق نشدند .

وی با تاکید بر وحدت ،تحقق این امر را مهمترین معروف دانست و گفت: ما امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیازمندیم اگر این وحدت حفظ شود می توان بخوبی در مقابل تحریم های دشمنان ایستادگی کرد.

آیت الله طبرسی بیان کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه در شورای امنیت سا مان ملل مدعی هستند که ایران محدودیت‌های سازمان ملل درباره برنامه موشکی خود را نقض کرده است، این در حالیست که برنامه موشکی ایران ماهیت دفاعی دارد و بر اساس نیازهای کشور طراحی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز