خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران:

بیش از 80 هزار مازندرانی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۰۳

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران گفت: بیش از 80هزار مازندرانی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیمی امروز در جلسه راهبردی بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر که به ریاست خنجری فرماندار بهشهر برگزار شد؛ هدف از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر  را در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد.

 وی افزود: همه روستائیانی که نتوانستند در سازمان تامین اجتماعی بیمه شوند؛ می توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر قرار بگیرند.

ابراهیمی گفت: در شهرستان بهشهر تاکنون ۶۵۰۰ نفر بیمه شده این صندوق هستند که از این تعداد ۴۰۰ نفر مستمری بگیرهستند.

این مسوول با اشاره به بیمه شدگان این صندوق در استان مازندران یادآور شد: در مازندران، بیش از 80 هزار نفر بیمه شده روستاییان هستند که اکنون ۴ هزار نفر مستمری بگیر هستند .

 ابراهیمی، با بیان اینکه روستائیان با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه ای بهرهمند می شوند؛ اظهار داشت: تمامی کشاورزان شاغل در بخش کشاورزی، روستائیان و عشایر، شاغلان فصلی، زنان خانه‌دار روستایی و عشایری، ساکنان و رانندگان حمل بار و مسافربر بین‌شهری در شهرها می‌توانند عضو این صندوق شوند.

.مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران ادامه داد: بیمه شدگان می توانند از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل (مردان و زنان سرپرست خانوار) و مدد جویان بهزیستی شامل زنان سرپرست خانوار و نیز مدیر و مربیان مهد کودک های روستایی بصورت رایگان (از محل پرداخت دولت) می توانند در این صندوق ثبت نام کنند.

 ابراهیمی افزود: همه کسانی که نتوانستند به هر طریقی عضو و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شوند؛ می توانند در شهرهای زیر ۲۰هزار نفر و حتی ساکنین شهرهای بزرگ زیر ۴۰ سال هم می توانند از طریق خود اظهاری بیمه این صندوق شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز