خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

بارش پراکنده باران و کاهش دما از امشب در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۶۵

هواشناسی مازندران آسمان استان را از امشب بتدریج از سمت غرب استان ابری همراه با رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی کرد.

احمد اسدی امروز در گفتگو با ایلنا،اظهار داشت: هوای مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم جنوبی نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

 وی افزود: آسمان مازندران از امشب بتدریج ابری و از سمت غرب استان با رگبار پراکنده باران، وزش باد و رعد وبرق همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت هوای استان در روز‌های جمعه و شنبه 23و 24 آذرماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده باران و برف، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود: روز‌های یک شنبه و دوشنبه 25 و 26 آذر ماه آسمان مازندران ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ابر و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی خواهد بود.

وی بیان کرد: به دلیل وزش باد نسبتا شدید از اواخر وقت پنجشنبه دریا به تدریج از سمت غرب مواج خواهد شد.

اسدی افزود: بر این اساس طی این مدت بیشینه سرعت وزش باد نزدیک ساحل 10 متر بر ثانیه (36 کیلومتر بر ساعت) پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: همچنین بیشینه ارتفاع موج در نزدیک سواحل و دور از ساحل استان 2 تا 2.5 متر برآورده می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز