خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کل دادگستری استان؛

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک مازندران معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۴۷۶

با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، عباسعلی زارع به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان معارفه و از زحمات محمدحسن بهادر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان که پیش از ظهر امروز چهارشنبه 21 آذرماه در دادگستری مازندران برگزار شد، از مجموعه اقدامات مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان تقدیر کرد و با آرزوی توفیق برای ادامه خدمت وی در استان خراسان رضوی، افزود: ان شاء الله مدیرکل جدید نیز فعالیت های زمین مانده ثبت اسناد در استان را تکمیل کنند.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: اگر کارکنان سازمان ثبت در برنامه های ثبتی خود قرآن کریم را مد نظر قرار داده و عامل به قرآن باشند به نتایج مطلوب دست یافته و در فعالیت های خود موفق خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با بیان اینکه قرآن یک برنامه زندگی است که باید در زندگی به آن عمل شود و مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: اگر ملتی برنامه خوبی داشته باشد ولی عامل به آن برنامه نباشد آن برنامه از ارزش و اعتبار برخوردار نخواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: علیرغم آیات متعدد، هنوز انسان به حقوق خود قائل نیست و هیچ موجودی مانند انسان مدعی عقل به خود ودیگران خسارت وارد نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد از زندگی دنیوی به مثابه بازی و سرگرمی یاد کرد و افزود: فقط آنچه برای رضای خداوند متعال انجام شود ارزشمند و ماندنی است و باید مواظب باشیم به بازی و سرگرمی این دنیا دل خوش نکنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز