خبرگزاری کار ایران

اجرای دو طرح مهم شهری درقائمشهر:

قائمشهر در مسیر توسعه حرکت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۳۹

شهردار قائمشهر ازاجرای طرح تعریض و بازگشایی خیابان کارگر خبرداد ومیزان آن را بیش از8500 مترمربع اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار "ایلنا" از قائمشهر، "بهمن معین پور " درمراسم بهره برداری از این طر ح ها گفت:  طرح تعریض به میزان بیش از 6 هزار مترمربع و بازگشایی درسطح 2595 مترمربع در خیابان کارگر صورت گرفته است.

 درمراسم افتتاح طرح تعریض و بازگشایی خیابان کارگر و تخریب دیوار شرکت سایپا شمال که از سال 83 معلق مانده بود، اعضای شورای شهر قائمشهر و دیگر مسئولین شهری حضور داشتند.

معین پور تصریح کرد: با اجرای این طرح،  لاین کندگذر از میدان جانبازان تا ابتدای میدان شهدا انجام خواهد شد و جنب همین بخش از زمین سایپا، زمین نساجی شماره 2 است که سه و نیم هکتار تملک پیدا کرده است.

 دراین مراسم ، عباس صالح زاده، رئیس شورای شهر قائمشهر، گفت : به مردم خوب قائمشهر قول دادیم که فضای منسجمی بین مدیریت شهری ایجاد کنیم و به آن نیز عمل کردیم.

وی افزود : در آینده ای نزدیک شاهد حرکت قائمشهر به سمت توسعه خواهیم بود و به آن چیزی که حق مردم قائمشهر است خواهیم رسید.

رئیس شورای شهر قائمشهر سیاست شورای دوره پنجم را تاکید بر توسعه مناطق بیان کرد و گفت :  رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته، وتکمیل  پروژه های نیمه تمام برجای مانده  از دوره های قبل در  اولویت برنامه ها ی منتخبین مردم  درنهاد شورااست.

صالح زاده با تاکید بر اجرای پروژه های تاثیرگذار درروند زندگی مردم  ابراز داشت: با درایت خوب شهردار کارهای عمرانی تاثیرگذاری  اجرا خواهد شد.

وی تامین سرانه های فضای سبز، فرهنگی، خدمات و اداری حوزه خیابان کارگر را از نیازمندی های شهر دانست و خاطرنشان کرد: دو پروژه مهم نساجی شماره 2 و سایپا که در گذشته انجام نشده بود با همکاری مدیران شهری و همکاری مجموعه شهری انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز