خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات معلولان از دغدغه های جدی نمایندگان مجلس است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۷۳

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات معلولان از دغدغه های جدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،علی‌محمد شاعری، جمعه شب در همایش روز معلول به همت جامعه معلولین بهشهر افزود: حمایت از معلولان، یکی از اولویت های مجلس و  نمایندگان است که با قوت در دستور کار قرار گرفت و افزایش حقوق ها تا سه برابر شده و در بخش حمایتهای درمانی هم توجه خوبی شده است.

وی گفت: در اولین قدم افزایش مستمری معلولان و سه برابر شدن مستمری از برنامه های مهم مجلس بود که اجرایی شد و اکنون این قشر در وضعیت مناسب تری نسبت به گذشته هستند.

شاعری، با اشاره به اینکه تلاش برای ایجاد اشتغال و اجرایی شدن قانون جامع برای معلولان، از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا در این بخش از معلولان دستگیری شود.

 نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اگر سه درصد استخدام معلولان در دستگاههای اجرایی عملیاتی شود؛ بسیاری از مشکلات این قشر حل می شود.

شاعری در ادامه اظهار کرد: مناسب سازی معابر، از دغدغه های همیشگی این قشر است که با وجود تکرار این موارد، همچنان برخی مشکلات وجود دارد و شهرداران در مناسب سلزی معابر برای معلولان و جانبازان با دقت نظر بیشتری وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر رفع مشکلات معلولان و نیاز معلولان به ویلچر، تجهیزات، امکانات درمانی و ورزشی گفت: ایجاد مرکز خدمات توانبخشی و امکانات رفاهی و  ورزشی با اولویت در دستور کار است.

شاعری افزود: حل مشکل معلولان همچون سایر اقشار و حتی جلوتر از بقیه اقشار در دستور کار مجلس است و نمایندگان با دقت نظر بیشتری در این حوزه وارد عمل می شوند؛ تا گره گشایی کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز