خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا:

970 حامی حمایت 165 یتیم نکا را برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۷۴

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: 970 حامی حمایت 165 یتیم نکا را برعهده دارند و ماهانه کمک رسانی به این افراد انجام می شود.

حسین بریمانی ورندی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این تعداد از حامی، ماهانه کمک به ایتام و افراد طرح محسنین را در شهرستان نکا برعهده دارند.

وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، اظهار کرد: در شهرستان نکا قریب به 970 حامی حمایت 165 یتیم و 38 خانواده محسنین را برعهده دارند و به صورت ماهیانه کمک مالی انجام می شود.

بریمانی در ادامه از توزیع 850 پاکت شیر پاستوریزه 1 لیتری بین 120 خانواده بیمار صعب العلاج و زمین گیر و فرزندان زیر 2 سال  تحت حمایت در سال 97 خبر داد.

 رئیس امداد نکا گفت : این شیرها با پیگیری های کارشناس اکرام ایتام این شهرستان، توسط یکی از خیرین به ارزش 3 میلیون و 825 هزار تومان در 5 دوره تهیه و بین خانواده های بیمار ، صعب العلاج ، زمین گیر و کودکان زیر 2 سال تحت حمایت توزیع گردید.

بریمانی ورندی گفت : حامیان طرح اکرام و محسنین می توانند با شماره گیری آنی  کد دستوری #0029*741* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر و دریافت شناسه از حوزه اکرام شهرستان نکا  کمک خود را مستقیما به حساب ایتام و فرزندان طرح محسنین  واریز نمایند.

وی افزود: همچنین در راستای سرکشی از خانواده های دانش آموزان نیازمند هم در هفته جاری از چهار خانواده سرکشی شد و 4 سبد کالا به ارزش کلی 600 هزار تومان اهدا و 630 هزار تومان کمک موردی پرداخت شد.

بریمانی ورندی گفت: همچنین جهت پرداخت بدهی یکی از خانواده 5 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز