خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مدیران از ظرفیت مشاوره‌ای منتخبان دانش‌آموزان استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۲۸

استاندار مازندران گفت:مدیران از ظرفیت مشاوره‌ای منتخبان دانش‌آموزان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در دیدار مدیران و اعضای سازمان دانش آموزی استان مازندران با بیان اینکه مجلس دانش آموزی می تواند مطالبات دانش آموزی را پیگیری کند، تاکید کرد: جوانان و نوجوانان این سازمان با ایده ها و نظرات خلاق خود می توانند کمک شایانی به جامعه فرهنگی و دیگر بخش های استان داشته باشند. 

استاندار مازندران با اشاره به این که سازمان دانش آموزی همچون تشکل های مردم نهاد، مجموعه ی مشورتی خوبی در حوزه های دانش آموزی و مدیریتی می تواند باشد، عنوان کرد: مدیران از توانایی های این سازمان برای توسعه اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی در استان استفاده کنند.

وی با اشاره به این که لازم است تا مردم با ظرفیت های سازمان دانش آموزی آشنایی بهتری پیدا کنند، یادآور شد: باید با کمک صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی، برنامه ها وتوانمندی های سازمان دانش آموزی به مردم اطلاع رسانی شود.

حسین زادگان با توجه به پتانسیل بالای نوجوانان در مجلس شورای دانش آموزی، گفت: از نظرات، ایده ها و دیدگاه های منتخبان دانش آموزی با برگزاری نشست ها؛ استفاده خواهیم کرد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی باید از کودکی آغاز شود و در این خصوص در نظر داریم در همه ی مهد کودک ها هر کودک با عضو شدن در یک یا دو سمن فعالیت اجتماعی و فرهنگی خود را آغاز کند. 

حسین زادگان با بیان این که مجلس دانش آموزی؛ تمرین اجتماعی شدن و حضور موثر و فعال در جامعه است، اظهار داشت: برنامه ها و فوق برنامه هایی که در آموزش و پرورش به اجرا گذاشته می شود، موجب می شود تا دانش آموزان با چهارچوب مشخص تربیتی، اجتماعی، مدنی و بینش احترام به حقوق دیگران و نظر جمع و تمکین از خرد جمعی و رای عمومی رشد کنند. 

نماینده عالی دولت در استان، در رابطه با اهمیت شکل گیری تشکل های دانش آموزی بیان کرد: تشکل های دانش آموزی، فرد را اجتماعی و جامعه محور بار می آورد و کمک می کند تا در سایه تفکر اجتماعی افراد، جامعه رشد نماید و به اعتلا برسد.

در آغاز این نشست رییس و برخی اعضاء مجلس دانش آموزی استان به ارایه دیدگاه ها، نقطه نظرات خود و برنامه های این سازمان پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز