خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

واگذاری املاک شهرداری بدون مجوز شورای شهر غیر قانونی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۳۶

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: واگذاری املاک شهرداری بدون مجوز شورای شهر غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،اسفندیار عشوری عصر امروز شنبه در سی و چهارمین جلسه شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه واگذاری املاک شهرداری بدون مجوز شورای شهر غیر قانونی است گفت: چرا در مزایده های شهرداری فقط چند شرکت حضور دارند و آنهم تعداد خاصی از پیمانکاران شهرداری هستند.

وی افزود: البته شهرداری اموال خود را در معرض مزایده عمومی قرار می دهد اما در نهایت تعداد خاص که مد نظر شهرداری است، برنده مزایده هستند .

عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: شهرداری موظف است که لیست املاکی را که مزایده و با فروش می گذارد به شورا ارائه کند و اینکه طی این هشت ماه چه میزان از املاک شهرداری و به چه قیمتی فروخته شده است.

سید مسعود مدینه در ادامه با تاکید بر تکمیل پروژه های در دست اقدام شهرداری ساری بویژه فاز 2 پارک ملل اظهار داشت: متاسفانه عملیات احداث فاز 2 پارک ملل ساری تقریبا تعطیل است .

وی به تعویق پرداخت حقوق بخشی از کارکنان سازمان عمران اشاره کرد و افزود: حدود 900 نفر از کارکنان این سازمان حدود سه ماه حقوق دریافت نکرده اند؛ ضرورت دارد سازمان عمران نسبت به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، شورای شهر ساری در این جلسه از راننده تاکسی که 6 هزار دلار را صاحبش بازگردانده بود قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز