خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

نحوه مدیریت در سازمان عمران نگران کننده است /سازمان عمران در معرض خطر جدی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۳۵

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: نحوه مدیریت در سازمان عمران بسیار نگران کننده است اگر این روند ادامه پیدا کند سازمان عمران را باید منحل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علی اکبر زلیکانی عصر امروز در سی و چهارمین جلسه شورای شهر ساری با اعلام این خبر به وضعیت نامطلوب سازمان عمران شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: متاسفانه نحوه مدیریت در سازمان عمران بسیار نگران کننده است.

وی باری دیگر بیشترین مشکلات سازمان عمران را نشان از سوء مدیریت دانست و بیان کرد: شرایط نامناسب سازمان عمران به گونه ای است که تصور می شود این سازمان بایستی منحل شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تبریک انتخاب آقای حسین زادگان در مسند استانداری مازندران اظهار داشت: مردم مرکز دیار علویان از انتخاب حسین زادگان بر سمت استانداری خیلی خوشحال شدند ، پس از سالهای متوالی این طلسم شوم برای مردم ساری شکسته شد.

وی افزود: اگر چه حسین زادگان در شرایطی مسئولیت استان را به عهده گرفت که مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی در شرایط خوبی نیستند؛ اما در چنین شرایطی می طلبد مردم و مسئولین با استاندار تعامل و همکاری مناسب داشته باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری به استاندار مازندران توصیه کرد شهرداریها را در سیاستگذاری خود مشارکت دهد.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرداری های استان بحرانی است گفت: شهرداری ساری نیز از این امر مستثنی نیست ضمن اینکه شهرداری ساری ماهیانه بالغ بر 10 میلیارد تومان حقوق کارکنان این نهاد حمایتی پرداخت می کند؛ اگر چه بیش از 90  درصد از شهرداری های کشور نیز شرایط مناسبی ندارند.

زلیکانی افزود: به نظر می رسد شهرداریها وارد محدوده خطرناک شوند، اگر مدیریت شهری و حاکمیتی در کنار هم برای این خطر چاره ای اتخاذ نکنند با بحران جدی تری مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: این مشکل تاریخی است از سال 62 گفته شد شهرداری ها نهاد خودگردان هستند درآمد شهرداریها از شهرفروشی و... بدست آمد .

زلیکانی ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را از ضروریات دانست و گفت: یکی از اولویت های جدی استاندار مازندران بهره گیری از کارشناسان استانداری و شهرداری برای ایجاد درآمد پایدار باشد.

نائب رئیس شواری شهر ساری ادامه داد: شهرداریها با داشتن درآمدهای پایدار گامهای سریع تری در جهت توسعه شهری پایدار بر می دارند.

وی با مهم بر شمردن ایجاد درآمد پایدار ، به شهرداری ساری تاکید کرد : شهرداری در بودجه سال های آتی زیر ساخت های لازم برای ایجاد درآمد پایدار را در نظر بگیرد .

زلیکانی با اشاره به اینکه در زمانی تصدی اسلامی در استانداری مازندران متاسفانه هیچگونه رویداد مهمی در جهت رفاه حال مردم اتفاق نیفتاده است جای سوال دارد که چگونه نمایندگان مازندران از او در صحن مجلس شورای اسلامی دفاع کردند به نظر می رسد این نمایندگان در مازندران زندگی نکرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز