خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شکوفایی اقتصادی در گرو توسعه صادرات است

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۴۰

استاندار مازندران، گفت: برای تامین اعتبارات لازم و اعتلای اقتصادی باید همه توجهات خود را به سمت توسعه صادرات متمرکز کنیم، چرا که شکوفایی اقتصادی در گرو توسعه صادرات است.

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان در پایان بازدید از مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی روماک گستر پارس در جویبار؛ تقویت تولید و اشتغال و اعتلای اقتصادی را از جمله برنامه های محوری استان عنوان کرد و یادآور شد: مازندران با توجه به حجم بالای تولید انواع محصولات کشاورزی، نیازمند آن است که محصولات خود را به بازارهای هدف برساند و در این راستا ان شاء الله با آغاز به کار پایانه ها و مراکز لجستیک؛ خلاء موجود رفع خواهد شد.

استاندار مازندران به تحریم های ظالمانه دشمنان بر علیه ایران اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برای تامین اعتبارات لازم و اعتلای اقتصادی باید همه توجهات خود را به سمت توسعه صادرات متمرکز کنیم، چرا که شکوفایی اقتصادی در گرو توسعه صادرات است.

حسین زادگان با اشاره به این که مازندران یک استان مرزی و دارای ظرفیت برای صادرات است، گفت: رییس جمهور محترم در جلسه هیات دولت بر توسعه صادرات بویژه از سوی استان های مرزی تاکید نمودند.

وی با بیان این که در مازندران به لحاظ تولید محصولات کشاورزی مشکلی وجود ندارد و ایجاد و توسعه زیرساخت هاست که باید مورد اهتمام قرار گیرد، افزود: دو پایانه بسیار خوب در مازندران برای صادرات محصولات کشاورزی در حال ایجاد و راه اندازی است که باید موانع پیش روی برداشته شود تا این پایانه ها بتوانند نقش موثر خود را ایفا نمایند.

استاندار مازندران با اشاره به این که این پایانه ها می توانند با نگهداشت محصولات و بازاریابی در بازارهای هدف؛ به کشاورزان در بهره وری و برخورداری از انتفاع لازم بسیار کمک نمایند، گفت: همه باید کمک کنیم تا مراکز لجستیک برای تقویت بخش کشاورزی راه اندازی شود و بنده نیز در نخستین روز کاری، اولویت خود را به بازدید و رفع موانع بخش اقتصادی اختصاص داده ام.

قابل ذکر است؛ این مرکز در زمینی به مساحت 30 هکتار برای ساخت و تکمیل بنایی بالغ بر 30 هزار متر مربع سالن های مجهز برای بازار یابی 140 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در حال احداث است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز