خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری :

پیام انقلاب مبارزه با نظام سلطه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۸۱

مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری مقابله با نظام سلطه را پیام انقلاب دانست و افزود: نظام سلطه ، نظام تقسیم دنیا به ظالم و مظلوم است اما منطق انقلاب نه ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مجید مصلحی عصر امروز چهارشنبه در نشست چالش چهل ساله با محوریت تحلیل عنصر مقاومت در انقلاب اظهار داشت: سیاست های نظام سلطه در طول تاریخ بویژه تاریخ معاصر گسترس سه عنصر جنگ، فقر و فساد است.

وی افزود: نظام سلطه با در نظر گرفتن این سه عنصر برآن است تا مردم را خسته و ناامید کرده و سلطه گری کند.

 مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری مقابله با نظام سلطه را پیام انقلاب دانست و افزود: نظام سلطه ، نظام تقسیم دنیا به ظالم و مظلوم است اما  منطق انقلاب نه ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد.

وی ادامه داد: آن کسانی که خودشان سلطه گرند، یعنی دولت های جبار، شبکه های اقتصادی مکنده ی ثروت های ملی، ثروت های ملت ها ،با این پیام مخالفند ،چون ظلم می کنند.

مصلحی افزود: پیام انقلاب اسلامی مورد توجه فطرت پاک قرار گرفته است و نظام سرمایه داری و لیبرال دمکراسی با این پیام دچار چالش شده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی همان نظام مقاوم است ، بیان کرد: خیلی از نظام ها فرصت طلبی کردند،خیانت کردند و یا با دشمن ساختندو خیلی هاکنار رفتند فریب خوردند و شعارهای دشمن را پذیرفتند.

مصلحی به گروه های مختلف اشاره کرد و گفت: یک دسته کسانی هستند که از دشمن استقبال نکرده اند ولی الان که دشمن دارد وارد می شود یا آمده ، فرصت طلبی می کنند و خودشان را به او نزدیک و یا به کمک می کنند به امید اینکه از او کمک و توجهی دریافت کنند یا آزاری نبینند که گروه فرصت طلبان هستند.

مصلحی ادامه داد: یک دسته بطور طبیعی حال و حوصله این کارها را ندارند یا ترسو هستند یا آگاهی لازم را ندارند بنابراین در خانه ها می مانند و تسلیم سرنوشت می شوند اینها احتمالا تحت تاثیر تبلیغات اشغالگر قرار می گیرند و حضور انها را توجیه می کنند و تسلیم می شوند،برای آنها چندان تفاوتی ندارد چه اتفاقی افتاده است اینها گروه تسلیم شدگان هستند.

وی افزود: دسته دیگر کسانی هستند که ایستادگی می کنند و می دانند از بین رفتن هویت چه معنای مصیبت باری برای یک ملت می باشد ،این گروه می دانند که اشغالگر اگر مسلط شد به هیچ کس و هیچ چیز رحم نخواهد کرد و این دسته به عشق خانه ،شهر و گذشته تاریخی خود از خانه بیرون می آیند و مقاومت می کنند ،اینها گروه مقاوم هستند.

مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری بیان کرد:تمام نظام های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با پیام انقلاب اسلامی دچار چالش شده اند وتحریم، جنگ داخلی، فساد و غیره ناشی از چالشی است که انقلاب اسلامی برای این نظام ها ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز