خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مازندران اعلام کرد:

کشف 6 تن چوب جنگلی قاچاق در بابل

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۳۷

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ، از کشف بیش از 3 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "سیدجعفر ساداتی" با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی بابل از فعالیت دو قاچاقچی چوب و فراورده های جنگلی در آن شهرستان مطلع شدند .

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که پس از برداشت چوب از جنگل های اطراف ، آن را در منزل خود دپو می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

وی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل نگهداری چوب آلات توسط این دو متهم 6 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ ساداتی ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز