خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

مجوز ایجاد واحد چهارم نیروگاه شهید سلیمی اخذ شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۲۱

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز واحد چهارم نیروگاه شهید سلیمی اخذ شد و این واحد گازی تا پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نکا، علی محمد شاعری در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفرصادق (ع) در جمع مردم نکا در مسجد جامع افزود: به دنبال حل مشکلات مردم منطقه و جبران عقب ماندگی های موجود هستم و به هیچ عنوان وارد فضای اختلافی نخواهم شد.

وی با اشاره به اختلافات ایجاد شده بر سر انتقال آب سد گلورد به مناطق دیگر و ایجاد تصفیه خانه گفت: در شرایطی که این اختلافات وجود دارد باید فضای امن و آرام ایجاد کنیم و از دامن زدن به اختلافات بپرهیزیم.

شاعری بیان داشت: برای ایجاد تصفیه خانه اعتبار مناسبی از سوی مجلس در نظر گرفته شده بود که این اختلافات باعث شد سی میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه از منطقه برگشت داده شود.

این مسوول با اعلام اینکه موضوعات فنی نباید به موضوعات امنیتی تبدیل شود؛ خاطر نشان کرد: اختلافات بی مورد باعث تعطیلی موقت پروژه تصفیه خانه آب شده است و همین باعث به مخاطره افتادن سلامت مردم منطقه می شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال اختلاف نباشیم چرا که خودمان از این اختلافات ضرر می کنیم.

شاعری گفت: باید با همدلی و وحدت به توسعه و پیشرفت برسیم نه اینکه در فضای احساسی و تنش آفرین به دنبال اختلاف باشیم چرا که این اتفاقات به صلاح هیچکس نیست.

وی با اشاره به توسعه راه ها در بخش های مختلف گفت: علاوه بر تلاش برای تسریع در بهسازی راه ارتباطی آسفالته در شرق مازندران، برقی کردن قطار اینچه برون به تهران با همکاری روسیه در دستور کار است که با افتتاح آن شاهد ایجاد تحول در اقتصاد منطقه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز