خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر؛

نساجی ناباورانه در آبادان به تساوی رسید

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۶۸

هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر،نساجی ناباورانه در آبادان به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در حالی  برگزار شد که نساجی بازی برده را در آبادان با تساوی به پایان رساند.

نیمه نخست این دیدار با سوت رضا کرمانشاهی در حالی نواخته شد که از سوی دوتیم شاهد یک بازی حساب شده بودیم.

نساجی در همان ابتدا سعی کرد تا با کنترل بازی ، حفظ توپ و استفاده از زد حملات به گل دست یابد ، از آن طرف هم حملات پی در پی آبادانی ها از ابتدا بر روی دروازه نساجی  با ارسال های بلند از طرفین، استفاده از فضا و شوت زنی سعی داشتن نبض بازی را در دست گرفته و به گل به برسند.

از حواشی نیمه اول این دیدار،اعتراض بازیکن نفت به کمک داور بازی و اخراج عوامل نفت از سوی داور  که باعث توقف ده دقیقه ایی این بازی شد.

نیمه دوم این دیدار برخلاف نیمه اول، با حملات نساجی از جناحین توانست در یک موقعیت مناسب با ضربه سر جرج ولسیانی در دقیقه  63 به گل دست یابد. آبادانی ها پس از اینکه گل را دریافت کردند سعی داشتند با شوت های سنگین گل خورده را جبران نمایند که این اتفاق توسط بازیکن ساروی نفت در دقیقه 92 انجام شد و میلاد جهانی با یک شوت سنگین از جناح چپ توانست گل تساوی این بازی را به ثمر برساند .

به گزارش ایلنا؛ کرار  جاسم، عقیل کعبی، میلاد جهان، شهاب گردان و فردین عابدینی از نفت آبادان کارت زرد نشان داد. شاگردان نکونام با این تساوی با یک پله صعود به رده دوازدهم جدول صعود کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز