خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد:

توقیف خودروی حامل مواد مواد مخدر در سوادکوه شمالی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۹۲

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف 5 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ"شهرام دمساز"، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد:پس از انجام عملیات شناسایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و 2 سرنشین آن را دستگیر کردند .

سرهنگ دمساز،از کشف 5 کیلو گرم تریاک از خودروی موردنظر خبرداد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی با اشاره به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر در جامعه خصوصا اثرات آن در از بین بردن نیروهای فعال و جوان جامعه، به خانواده ها هشدار داد: با برقراری روابطی دوستانه و منطقی با فرزندان خود آنها را از خطرات و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در خاتمه با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز