خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبر داد:

دستگیری 3 سارق کابل برق و مخابرات در بابل

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری 3 سارق کابل های برق و مخابرات با 23 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ" سیدمحسن جعفری" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های برق و مخابرات در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان را که به صورت باندی در این شهرستان فعالیت می کردند، شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 23 فقره سرقت کابل برق و مخابرات در این شهرستان اعتراف کردند.

جعفری در ادامه، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز