خبرگزاری کار ایران

انتقاد فرماندار بهشهر از حضور کمرنگ مسئولین در بخش یانه‌سر؛

شایسته نیست که مسئولین روستاها را نادیده بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۷۳۹

فرماندار بهشهر از حضور کمرنگ مسئولان در بخش یانه‌سر انتقاد کرد و گفت: شایسته نیست که مسئولین روستاها را نادیده گرفته و حضور کمرنگ در روستاهای محروم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، هادی خنجری دوشنبه شب در جمع مدیران بهشهر در فرمانداری این شهرستان افزود: خدمات رسانی به روستاها بعد از انقلاب با قوت در دستور کار بود و اجرایی شد و امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب باید خدمات موثرتری در بخش های مختلف ارائه شود.

وی گفت: زیرساخت های توسعه روستاها در دولت های مختلف در مناطق روستایی فراهم شده است و امروز باید با استفاده از این امکانات برای تقویت اشتغال و توسعه همه جانبه در روستاها اقدام کرد.

فرماندار بهشهر ادامه داد: توانمند سازی جوامع محلی روستایی ازجمله اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در توسعه روستاها است و باید با قوت بیشتری انجام شود.

خنجری در ادامه با اشاره به وضعیت سد گلورد و اما و اگرهای ایجاد شده برای انتقال آب گفت: سد گلورد براساس مطالعات فنی در گذشته ساخته شده است و از تنش های سطحی ایجاد شده در جامعه استقبال نمی کنیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از افراد با ناآگاهی به برخی از اختلافات سطحی دامن می زنند و در فضاهای مجازی و حقیقی اقدام به ایجاد تنش می کنند که آنچه در بین عموم مردم به این شکل بیان می شود؛ صحت ندارد.

فرماندار بهشهر ادامه داد: اگر قرار است برای سد گلورد و توزیع آب، تصمیمی گرفته شود، مردم بهشهر مطمئن باشند که حقی از آنان تضییع نمی شود.

خنجری گفت: در راستای سد گلورد و مشکلات پیش رو براساس عقلانیت حرکت می کنیم و شهرستان را دستخوش احساسات نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز