خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اعلام کرد:

نیاز 100 میلیون تومانی برای تکمیل نمایشگاه پارک موزه دفاع مقدس مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۴۳

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: تاکنون 260 میلیون تومان برای نمایشگاه مرکز فرهنگی پارک موزا دفاع مقدس هزینه کرده ایم ،برای تکمیل این پروژه به 100 میلیون تومان بودجه نیاز داریم که همکاری دستگاه های دیگر را می طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عبدالله ملکی صبح امروز یکشنبه در شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به ابلاغ سند ملی و راهبردی راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت:  این سند به تایید سران سه قوه و مقام معظم رهبری رسید و در روزنامه رسمی نیز چاپ شد ،با این سند وظایف تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی مشخص شد که نیاز به اجرایی شدن دارد.

وی با اشاره به آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزی از استان مازندران ،آموزش و پرورش و سپاه را دو بازوی توانمند در این حرکت دانست وافزود: باید تلاش کنیم تا مشکلی برای دانش آموزان در این اعزام اتفاق نیفتد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: ستاد مرکزی راهیان نور استان با همکاری سازمان اردویی سپاه کربلا اقدام به برگزاری راهیان نور داخل استان کرده که این ستاد در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مستقراست و قرار شد تا دانش آموزان از این مرکز فرهنگی نیز بازدید کنند.

وی ادامه داد: در این بازدید مقرر شد تا دانش آموزان از نمایشگاه پارک موزه دفاع مقدس بازدید کنند؛ تاکنون 260 میلیون تومان برای نمایشگاه هزینه کرده ایم ،برای تکمیل این پروژه  به 100 میلیون تومان بودجه نیاز داریم که همکاری دستگاه های دیگر را می طلبد.

ملکی به ساخت فیلم "خان طومان " در مازندران اشاره کرد و گفت: محتوای این فیلم ایثار و شهادت است ،شهدای خان طومان شهدایی هستند که الگویی تمام عیار از زندگی جوان مومن انقلاب را در دهه سوم انقلاب به نسل امروز معرفی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز