خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابل تاکید کرد:

لزوم کیفی سازی راهیان نور دانش آموزی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۰۴

فرماندار بابل به اردوهای راهیان نور دانش آموزی اشاره و بر کیفی سازی این سفر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،قربانعلی ولیزاده صبح امروز یکشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه تبیین وترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نیازهای امروز جامعه است .

وی با بیان اینکه امروزه با شبیه خون فرهنگی در حوزه های مختلف مواجه هستیم ، افزود: ضرورت دارد در این حوزه به خوبی ورورد پیدا کنیم.

فرماندار بابل به اردوهای راهیان نور دانش آموزی اشاره و بر کیفی سازی این سفر تاکید کرد و افزود: عموما زائرین مناطق جنگی غرب و جنوب در قالب راهیان نور تکراری هستند بایستی آسیب شناسی کنیم که چرا در زمان جنگ نوجوان 13 ساله وارد میدان جنگ می شد اما اکنون نوجوان 17 ساله چندان تمایل به اردوهای راهیان نور ندارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان راهیان نور از قشر های خاصی هستند ادامه داد: کیفی سازی راهیان نور بایستی مورد توجه قرار گیرد.

ولیزاده به ساخت فیلم داستانی "خان طومان " در مازندران اشاره کرد و افزود: شهرستان بابل افتخار دارد که دو شهید بزرگوار را در منطقه خان طومان تقدیم کرده است و افتخار داشتیم تا بخشی از این فیلم در شهرستان بابل ساخته شود.

وی ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کردو گفت: شهدا و ایثارگران ارزشهای نظام و الگوهای ایمان و اعتقاد در جامعه اسلامی هستند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز