خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

وزارت کشور هر چه سریعتر استاندار مازندران را انتخاب کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۰۲

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شد تا وزیر کشور هر چه زودتر استاندار مازندران را انتخاب کند چرا که در شرایط فعلی تقریبا فعالیت روزمره ادارات استان در حال رکود است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه امروز ساری چگونگی شفاعت در روز قیامت اشاره کرد و اظهار داشت:  شفاعت به معنای تقویت و نیرو بخشیدن به شخص ضعیف است و شفیع به کسی گفته می‌شود که نیازمند را کمک کند و او را به حد اعتدال و عدم نیازمندی برساند.

وی افزود: اگر قرار باشد مورد توجه  و شفاعت خداوند باریتعالی و ائمه اطهار در روز قیامت قرار گیریم باید دوستی با ائمه اطهار، ایمان ،عمل صالح ،تقوا و پرهیزکاری را سرلوحه کارهایمان در زندگی دنیوی قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به شفاعت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: روایات، آن را به «مقام شفاعت کبرى» تفسیر کرده اند، چرا که پیامبراکرم(ص) بزرگ ترین شفاعت کننده در عالم دیگر است و آنها که شایسته شفاعت باشند، مشمول این شفاعت بزرگ خواهند شد.

وی با بیان اینکه شفاعت یک اصل مسلم در اسلام است و همه ی علما ی شیعه و سنی این اصل را قبول دارند، افزود: اگر می خواهیم در روز قیامت از شفاعت امیرالمومنین (ع) برخوردار شویم بایستی کمتر گناه کنیم .

آیت الله طبرسی بیان کرد: دشمنان اسلام در حال حاضر بیشتر از گذشته درصدد شبهه انداختن به مقدسات ما ،امام زمان (عج) و ائمه اطهار هستند،در این شرایط تقویت امام شناسی لازم و ضروری است.

خطیب نماز جمعه امروز ساری ادامه داد: هدف  دشمنان سرکوب اعتقادات، اخلاق و احکام ماست در چنین شرایطی باید اعتقاداتمان را محکم کنیم و اگر سوالی در این زمینه داریم از اهل آن جویا شویم.

آیت الله طبرسی به تحریم های اخیر توسط ترامپ اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی باید از ظرفیت های داخلی کشور بهره گیری کنیم همانطور که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند .

وی ادامه داد: هدف دشمن ایجاد جنگ روانی و مایوس کردن ملت ایران است اما دشمن بداند که مایوس کردن مردم ایران نتیجه ای ندارد ،چرا که مردم از هدف دشمنان آگاهی دارند و نقشه ی شوم آنان را نقش بر آب می کنند.

آیت الله طبرسی خطاب به ترامپ گفت: ترامپ! چرخ زمانه به عقب بر نمیگردد؛ جمهوری اسلامی به حکومت ستمشاهی برنمی گردد همانطوری که آمریکا به عقب بازگشت نمی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مبارزان فلسطینی که باری دیگر پوزه اسرائیل را به خاک مالیدند تبریک گفت و افزود: با استفاء وزیر جنگ زلزله سیاسی در دولت کثیف اسرائیل اتفاق افتاد .

وی از اقدام قاطعانه قوه قضائیه برای صدور حکم اعدام سلطان سکه و همدست او قدردانی کرد و گفت: امیدواریم دست مابقی مفسدان ارز نیز کوتاه شود.

آیت الله طبرسی خواستار شد تا وزیر کشور هر چه زودتر استاندار مازندران را انتخاب کند چرا که در شرایط فعلی تقریبا فعالیت روزمره ادارات استان در حال رکود است ،امیدواریم هر چه زودتر استاندار بر کرسی استانداری بنشیند تا فعالیت ها شروع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز