خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبر داد:

دستگیری 2 سارق زورگیر در بابل

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۶۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 سارق زورگیر با 14 فقره سرقت و زورگیری در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ"سیدمحسن جعفری"  در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت، زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیلکت، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: متهمان که با تهدید شهروندان اقدام به سرقت وجه نقد، گوشی تلفن همراه و طلاجات آنان می کردند، در عملیاتی ضربتی توسط ماموران "پاسگاه انتظامی حیدرکلا" شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ جعفری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از سارقان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 14 فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی بابل با بیان این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: از حمل وجه نقد اضافی و اشیاء گران قیمت خودداری کرده و در هنگام تردد در خیابان، مراقب افراد ناشناسی که به آنان نزدیک می شوند باشند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز