خبرگزاری کار ایران

دبیر کنگره ملی اختلالات عصبی،عضلانی و اسکلتی خبر داد:

دانشگاه علوم پزشکی بابل میزبان کنگره ملی اختلالات عصبی، عضلانی و اسکلتی

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۱۸۳

دبیر کنگره ملی اختلالات عصبی،عضلانی و اسکلتی در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابل،هدی نقشینه گفت: کنگره ملی اختلالات عصبی، عضلانی و اسکلتی برای سومین سال متوالی  است که به  همت مرکز اختلالات حرکتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درتاریخ ٢٣ و ٢٤ ابان ٩٧ در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دکتر کتابچی، دکتر قربانی و دکتر شهیدی سه مهمان برجسته این همایش خواهند بود،بیان داشت: به دبیر خانه این کنگره ۸۰  چکیده مقاله ارسال شده است، که ۲۹ مقاله جهت ارائه بصورت سخنرانی و ٣٧ مورد بصورت پوستر پذیرفته شده است.

وی عنوان کرد:  هدف اصلی این کنگره فراهم نمودن بستری برای جلب مشارکت علمی و پژوهشی متخصصین در حوزه های مختلف مرتبط با بیماریهای اسکلتی و عضلانی و متناسب سازی حوزه های پژوهشی با نیازهای جامعه بوده است.

دبیر علمی کنگره اذعان داشت: گروه های هدف این کنگره شامل پزشکان عمومی، ارتوپدی وبیومکانیک، روماتولوژی، طب سالمندی، طب فیزیک و توانبخشی، پرستاری سالمندی، سلامت جامعه، پرستاری توانبخشی و بیماریهای مغز و اعصاب می باشند.

وی بیان داشت: مزیت کنگره امسال سعی در جلب مشارکت همکاران در کلیه ی رشته های مرتبط می باشد که به صورت تیمی در قبال بیماری های عضلانی اسکلتی فعالیت نمایند تا فرایند تشخیص، درمان و پیشگیری هر چه مطلوب تر در مورد این بیماری ها به انجام برسد و میتواند زمینه ساز معرفی عملکرد علمی و پژوهشی مرکز تحقیقات اختلالات حرکتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سطح کشور شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: حیطه های سخنرانی این همایش در زمینه نوروپاتی ها ی فشارنده و جدیدترین روش های درمان جراحی، اختلالات حرکتی در بیماریهای نوروواسکولار و نحوه ی رویکرد به اختلالات حرکتی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز