خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر:

اخراج بازیکن ما کادو به استقلال خوزستان بود/در کارم نیاز به آرامش و احترام دارم

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۷۶۰

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر گفت: اخراج بازیکن ما، کادو به تیم استقلال خوزستان بود.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، سرمربی نساجی مازندران بعد از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به حرف‌های  سرمربی استقلال خوزستان گفت: جناب آقای یزدی به جای اینکه دنبال کار تیم خودش باشد، ظاهرا کنار زمین حواسش به من بوده و انگار می خواهد از من الگو برداری کند.

وی ادامه داد: تیم نساجی چه در شرایطی که 11 نفره بود و چه زمانی که  10 نفره بود،عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

نکونام با بیان اینکه برای سرمربی استقلال خوزستان احترام قائل هستیم  و توقع نداشتم اینطور علیه بنده حرف بزند،اظهار کرد: جناب یزدی باید در حد و اندازه خودش حرف بزند،قرار نیست هر کسی چون چند سال بیشتر در فوتبال بوده، علیه دیگران حرف بزند.

وی ادامه داد:تاریخچه بازیکن و مربیان درباره همه چیز حرف می زند و من ترجیح میدهم درباره تیم خودم حرف بزنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر گفت:به لطف خدا در شرایطی که 10 نفره بودیم  توانستیم با دو گل  استقلال خوزستان را شکست دهیم. 

نکونام در پاسخ  به ادعای وقت تلف کردن نساجی از سوی یزدی،گفت: کادر فنی تیم نساجی 5 بازی  تیم استقلال خوزستان را آنالیز کردند،در هر کدام 20 دقیقه فوتبال بازی کردند و بقیه‌اش روی زمین بودند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درخصوص نحوه داوری اظهار کرد:اخراج بازیکن ما کادو به حریف بود،جای اینکه نساجی معترض باشد آنها معترض هستند و این کمی بی انصافی است..

نکونام در واکنش به اعتراض درباره بخشش محرومیت عباس زاده،گفت: سه روز قبل از بازی این اتفاق افتاده بوده است،داور در بازی سپاهان کاملا اشتباه کرد و اعتراض بازیکن ما به حق بود.

وی در ادامه بیان کرد:  وقتی محرومیت عباس زاده اعلام شد، مسئولین باشگاه نساجی بصورت کتبی و رسمی اعتراض خود را اعلام کردند و مسئولان کمیته انضباطی لطف کردند و محرومیت را به حالت تعلیق در آوردند.

نکونام در خصوص شرایط بازی امشب گفت: درنیمه اول کلا بازی در کنترل تیم ما بود،می توانستیم به گل های بیشتری برسیم و بعد از اخراج وضعیت عوض شد. وی ادامه داد: داور اشتباه کرد،البته باید قبول کرد که بازیکن ما هم بچگی و کم تجربگی کرد.

سرمربی تیم نساجی در خصوص بازی بازیکنانش در نیمه دوم  اظهار کرد: در نیمه دوم ما بیشتر بازی را بستیم و به ضد حمله ها چشم داشتیم.

وی گفت: دو موقعیت صد در صد دیگر هم به دست آوردیم که بازیکنان تیمم قدر آن را ندانستند.

نکونام ادامه داد: در مجموع به بازیکنانم تبریک می گویم و  خوشحالم که خوشحالی مردم را دیدم، این بزرگترین کادو برای من بود و واقعا ارزش داشت که مردم را خوشحال دیدم.

وی بیان کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد،باید باور کنیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و اندازه و کیفیت فنی ما بالاتر از این حرف هاست.

جواد نکونام با اشاره به انتقادات وارده به خود،طی چند هفته گذشته،گفت: ابتدا می خواهم از مالکین نساجی که از جیب هزینه می کنند و همینطور آقای امیری مدیریت باشگاه تشکر کنم که زحمت می کشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: الان که شرایط تیم خوب است،اگر دوست دارند هرکسی را می تواند جای جایگزین بنده کنند.

وی اظهار کرد:اگر شخص بنده را نمی خواهند من دیگر به فعالیتم ادامه نمی دهم،من آدمی نیستم که با هر شرایطی بسوزم و بسازم.

نکونام تصریح کرد: وقتی کار می کنم می خواهم با اقتدار کار کنم، در کارم نیاز به آرامش و  احترام دارم.

 وی با بیان اینکه مربیان تا الان یک هزار تومانی از دستمزد خود را نگرفته اند،گفت:  12 هفته از لیگ برتر گذشته صدایی از ما شنیدید؟ حتی یک کلمه گفتیم؟ من آدمی نیستم که دنبال پول باشم ولی یکسری چیزها را توقع دارم،سال گذشته تلاش کردیم و به لطف خدا به لیگ برتر رسیدیم و امسال هم تیم ما همین است.

نکونام در ادامه بیان کرد: تا پایان نیم فصل باید همینطور به کارمان ادامه دهیم و نیم فصل اگر توانستیم بازیکن بگیریم و تیم را تقویب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به اینکه ما بازیکنان میلیاردی نداریم،اظهار کرد: به این بازیکنان با این نتایج خوب باید افتخار کرد،دوست دارم صادقانه بگویم که الان شرایط ما بهتر از قبل شده است و  برایم فرقی ندارد در شرایط ضعف یا قدرت باشم.

نکونام گفت: بعضی مربیان که در حد و اندازه تیم  نساجی نیستند خط می دهند که ما می خواهیم بیائیم و سرمربی تیم شویم!

وی با بیان اینکه اگر از طرف باشگاه صحبتی با آنها شود، من نمی توانم تحمل کنم،اظهار کرد: به من گفته اند این اتفاق افتاده است، دیدید که ما امروز از دو هفته قبل هم محکم تر بازی کردیم و من هم آدمی نیستم که بهم بگویند چکار کن، چکار نکن و تا وقتی که در خدمت تیم نساجی باشم با قدرت کار خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر با انتقاد از برخی حرکات هواداران گفت: روی کاغذ قهوه خانه ترکیب بیرون می دهید؟ سال گذشته چرا قهوه‌چی‌های این شهر تیم را بالا نیاوردند؟ هیچکس به اندازه من دلش برای نساجی و استان مازندران نمی سوزد.

وی ادامه داد: بازیکنان من  با جان و دل بازی می کنند، ببیند ما این همه مصدوم داریم ولی آیا از من شنیده اید که مدام بگویم بازیکن مصدوم داریم و بهانه بگیرم؟ باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که کیفیت بالایی دارند و آنها کسانی هستند که باعث خوشحالی مردم شدند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز