خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری:

هرگز در مقابل دشمن زانو نمی زنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۸۳

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف حضرت امام راحل استقلال همه جانبه بود،حیف است امروز مقابل دشمنی که هرگز به ما امتیاز نمی دهد زانو بزنیم.

به گزارش ایلنا،آیت الله علی معلمی ظهر امروز یکشنبه در همایش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با موضوع خوانش انتقادی خط سازش مذاکره در پیشرفت ایران با بیان اینکه  استکبار ستیزی در جوهره ادیان الهی بویژه اسلام از برجسته های نمایان و ممتاز است اظهار داشت : همه انبیاء الهی موظف بودند مقابل استکبار زمانه قیام کنند ؛ نمی شود انسان مومن باشد ولی استکبار ستیز نباشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی نرسید تا بتواند با مذاکره مشکلات را حل کند افزود: در جنگ تحمیلی دشمن با مذاکره به عقب رانده نشد بلکه با مقابله و مقاومت انقلاب به پیروزی رسید و در جنگ تحمیلی نیز ایستادگی کردیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه امام راحل از همان ابتدا برخی ها مذاکره با آمریکا و استکبار را مطرح کرده بودند گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب، مذاکره با غرب معنایی ندارد.

آیت الله معلمی افزود: هدف حضرت امام راحل استقلال همه جانبه بود،حیف است امروز مقابل دشمنی که هرگز به ما امتیاز نمی دهد زانو بزنیم.

وی همچنین سعه صدر در برجام داشتیم واز غنی سازی 20 درصد به چهار درصد راضی شدیم ولی نتیجه آن را دیدیم.

آیت الله معلمی بیان کرد: اگر مدیران با روحیات جهادی و بسیجی، متعهدانه و مسئولانه حضور یابند مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور برخی افراد تازه نفس به وزاری دولت تصریح کرد: کسی از رئیس دولت نمی پرسد چرا تشکیلات و یک وزارتخانه مهم سه ماه با یک سرپرست اداره شده است و این خسارت را چگونه باید جبران کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز