خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بهشهر:

13 آبان شناسنامه انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با استکبار است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۴۲

مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: 13 آبان شناسنامه انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با استکبار است.

به گزارش ایلنا، صادق علی‌بیکی روز یکشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان 13 آبان در مصلای بهشهر افزود: 13 ابان روز بزرگ ملت ایران و یوم الله بزررگی است که نکوداشت و پاسداشت آن به عنوان انقلاب دوم از وظایف مهم ما است.

وی گفت: انقلاب ما با رهبری امام راحل در سال 57 پیروز و به عنوان انقلاب اسلامی ایران در جهان معرفی شد و 13 آبان هم انقلاب دوم ما بعد از تسخیر لانه جاوسی توسط دانش آموزان بود.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با تاکید بر بزرگداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب خاطر نشان کرد: دشمنان در طول سال های مختلف دشمنی های متعددی را با ایران اسلامی داشته و دارند و باید با پاسداشت این ارزش ها به مقابله با دشمن بپردازیم.

علی بیکی گفت: 13 آبان، هویت و ماهیت استکبارستیزی انقلاب ما را به جهانیان شناساند و موجب بالندگی بیشتر ما در عرصه های مختلف بین المللی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام بزرگوار(ره) غرب را با بحرانبرنامه ریزی مواجه کرد و مردم ما با رهبری امام راحل نشان دادند که با دستان خالی هم می شود به پیروزی رسید.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به حضور اثرگذار و تاریخی دانش آموزان در 13 آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی گفت: اگرچه دانش آموزانی در این روز به شهادت رسیدند اما با خون شان نشان دادند که دانش آموز هم می تواند در راستای پویایی و بالندگی جامعه اثرگذار باشند.

علی بیکی افزود: تلاش برای پویایی و بالندگی نظام و انقلاب از مهمترین وظایفی است که برعهده داریم و باید همه ما با وحدت و همدلی در این راستا گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز