خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر:

مبلمان شهری و زیبا سازی یکی از نیازهای مهم بهشهر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۷۰۷

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت:مبلمان شهری و زیبا سازی یکی از نیازهای مهم بهشهر است.

به گزارش ایلنا، علیرضا کوچکی شنبه در جمع خبرنگاران در بهشهر افزود: مقوله فرهنگی و بسترسازی مناسب در این بخش می تواند در توسعه گردشگری و افزایش درآمد شهری موثر باشد که باید با زیباسازی مناسب و تکریم ارباب رجوع، شرایط ورود سرمایه گذاران را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدگی به مبلمان شهری و زیباسازی شهر احتیاج مبرم به همراهی و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران است؛ خاطر نشان کرد: اگر بنچاق فرهنگی مناسب و قوی نباشد نمی توان به گردشگری مناسب رسید و به همین دلیل در بحث میانکاله با وجود کارهای انجام شده به اهداف مورد نظر نرسیدیم.

به گفته کوچکی توجه به امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و هنری با قوت در دستور کار شورا است و در این بخش برای گام اول ورزش صبحگاهی شهروندان در پارک ملت با عنوان دوشنبه های ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسوول افزود: اجرای طرح های مختلف زیباسازی و افزایش درآمد شهری نیازمند همراهی و مشارکت سرمایه گذاران و خیران بومی و غیر بومی است و باید با فرهنگ سازی مناسب از سرمایه گذار حمایت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: جامعه پویا نیازمند نشاط است و در کنار تلاش برای افزایش نشاط اجتماعی، توجه به امور معنوی و مسائل فرهنگی هم با قوت پیگیری می شود.

کوچکی گفت: بهشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن جاذبه های طبیعی، گردشگری و تاریخی و نیز قرار داشتن در مسیر بارگاه امام رضا (ع) در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است و قطعا باید مبلمان شهری و زیباسازی آن می تواند در توسعه شهری و افزایش درآمد و توسعه اقتصادی موثر باشد.

در این نشست خبرنگاران به طرح دیدگاه های خود در زمینه ضرورت همکاری خبرنگاران و مردم با شورا و توجه به زیباسازی شهر پرداخته و خواستار رسیدگی جدی به زیباسازی شهری و مبلمان آن، تابلوی شهر بهشهر، زیباسازی ورودی و خروجی شهر بهشهر، افزایش درآمد شهری، توجه به المان شهری، حمایت از سرمایه گذاران و فراهم کردن امکانات رفاهی و فرهنگی در شهر شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز