خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

برنامه دشمن ایجاد شکاف میان نظام و مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۴۵

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برنامه دشمن از تحریم ها ایجاد شکاف میان نظام و مردم است.

به گزارش ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی در سخنرانی نماز جمعه امروز ساری به چگونگی شفاعت در روز قیامت اشاره کرد و اظهار داشت:  شفاعت به معنای تقویت و نیرو بخشیدن به شخص ضعیف است و شفیع به کسی گفته می‌شود که نیازمند را کمک کند و او را به حد اعتدال و عدم نیازمندی برساند.

وی افزود: شفاعت در روز قیامت مخصوص خداوند است و به افراد دیگری نیز این اجازه داده شده است که از دیگران شفاعت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کسى لیاقت شفاعت شدن را دارد که علاوه بر اذن الهى، به خدا و پیامبران الهى و روز رستاخیز و آنچه خدا بر پیامبرانش نازل فرموده، از جمله حقانیت شفاعت، ایمان راستین داشته باشد و این ایمان را تا آخر عمر حفظ کند.

وی افزود: امام حسین (ع ) در فرامینی بیان کردند که هر کس معراج پیامبر ،نکیر و منکر و شفاعت را قبول نداشته باشد از ما نیست.

آیت الله طبرسی بیان کرد: اربعین حسینی همایش جهانی شیعیان است دشمنان چون این شور عظیم را نمی توانند درک کنند آنرا سانسور می کنند.

وی با بیان اینکه ایران به دلیل اعتقاد به امام حسین (ع ) و یارانش گرانی، تورم و تحریم را تحمل کرده و آن را به خوبی پشت سر گذاشتند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار است در 13 آبان کشور ما را تحریم نفتی کنند اما دستگاه های اجرایی و مدیریتی با هدایت مقام معظم رهبری از این گردنه نیز عبور می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد راه اندازی جنگ روانی و ناامیدی در جامعه است افزود: هدف از ایجاد مشکلات اقتصادی و جنگ روانی، مایوس کردن ملت از آینده است اما دشمن بداند با هدایت رهبری و حمایت مردم از مشکلات عبور می کنیم.

خطیب نماز جمعه امروز ساری ادامه داد: دشمن بر آن است تا صف فشرده ما بر هم زده و امید را از مردم سلب کند اما ایران اسلامی همچنان مقتدر است.

آیت الله طبرسی با اشاره به هفته پدافند غیر عامل گفت: آگاه سازی مهمترین اصل در پدافند غیرعامل محسوب می شود و لازم است تا به منظور حفاظت جان مردم در برابر تمامی تهدیدات، آموزش های لازم در حوزه‌های مختلف به مردم داده شود تا در موقع بحران هزینه‌ها به حداقل برسد.

وی در سخنان پایانی از زحمات اسلامی استاندار سابق مازندران قدردانی کرد و خواستار استانداری قوی ،مسلط و آشنا به مسائل استان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز