خبرگزاری کار ایران

با صدورحکمی از سوی مسئولان باشگاه خونه به خونه:

رضا تقوی از سرمربیگری تیم امید برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۱۲۲

رضا تقوی سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله های خونه به خونه از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم فوتبال امید های خونه به خونه در هفته هشتم لیگ برتر کشور در شهر جم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میزبان خود، پارس جنوبی بوشهر شد. این نتیجه در حالی بدست آمد که به جز سرپرست و مربی دروازه بانان امید خونه به خونه سایر اعضای کادرفنی این تیم از سفر به بوشهر خودداری کردند.

این اقدام آقای سرمربی موجب خشم مسئولین باشگاه خونه به خونه شد. یک روز بعد خبر استعفای رضا تقوی از سمت سرمربیگری خونه به خونه در رسانه های محلی منتشر شد. دلیل این استعفا مشکلات شخصی و بیماری یکی از نزدیکان تقوی اعلام شده بود و ربطی به مسائل فنی نداشت. تقوی یک هفته قبل از این اتفاق، پس از دیدار با نفت اهواز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اعلام کرده بود که از مشکلات مالی باشگاه خونه به خونه خبر داشته است و بهانه ای برای ادامه کار و گله از کمبود امکانات در ادامه فصل نخواهد داشت.

اما سرپرست تیم امید خونه به خونه در گفتگو با رسانه ها چیز دیگری می گوید. علی ناری درخصوص اتفاقات پیش از اعزام به بوشهر به خبرنگاران گفت: صبح جمعه گذشته قرار بود به تهران سفر کنیم تا با یک پرواز راهی بوشهر شویم اما در آخرین تمرین برگزار شده در بابل تقوی به ما اطلاع داد که به بوشهر نخواهد آمد !

وی افزود: تقوی نه تنها خودش در این دیدار حضور پیدا نکرد بلکه از حضور سایر اعضای کادرفنی و دستیارانش در این سفر نیز جلوگیری کرد.

وی با گله مندی از تقوی اظهار داشت: فقط با تدارکات و مربی دروازه بان‌ها تیم را به بوشهر بردیم.

علی ناری ادامه داد: در حال حاضر رضا تقوی از سمت خود برکنار شده و حبیب شاکری، مربی تیم بزرگسالان خونه به خونه، با حفظ سمت به طور موقت هدایت تیم زیر ۲۱ ساله های باشگاه را تا انتخاب و معرفی سرمربی جدید به عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم امید خونه به خونه در پایان هفته هشتم لیگ برتر با ۸ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد. تیم امید خونه به خونه در سال ۹۴ تاسیس شد که در کارنامه این تیم یک قهرمانی در لیگ دسته اول، یک قهرمانی در لیگ برتر و یک مقام سومی لیگ برتر را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز