خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور؛

شاگردان عطایی حریف شهروند اراک نشدند/شکست سنگین کاله آمل

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۹۴

در هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم کاله مازندران در اراک مقابل میزبان تازه لیگ برتری شده اش تن به شکستی سنگین و دور از انتظار داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شاگردان بهروز عطایی که لیگ را مقتدرانه و با ۲ پیروزی مقابل پیام (شهر آرا) مشهد و شهرداری تبریز آغاز کرده بودند، امروز می بایستی به مصاف تیم نه چندان مطرح شهروند اراک می رفتند. هر چه از شروع این دیدار می گذشت، آملی ها بیشتر به این نکته پی بردند، که حریف اراکی تیم دست و پا بسته ای نیست، و روز سختی را مقابل آن ها در پیش رو دارند.

در ست اول ،حریف قاطعانه بازی را شروع کرد و موفق شد نماینده مازندران را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ شکست دهد.

روند خوب اراکی ها در ست دوم و سوم نیز ادامه داشت و شهروند موفق شد با نتایج ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۰ مقابل کاله به پیروزی دست یابد و شاگردان بهروز عطایی را با یک شکست سخت بدرقه کند.

کاله آمل با این شکست ۵ امتیازی ماند و برای مشخص شدن وضعیتش در جدول باید منتظر نتایج سایر مسابقات این هفته لیگ برتر باشد.

کاله باید چهارشنبه همین هفته در آمل مقابل تیم قعرنشین و نه چندان قدرتمند شهرداری ارومیه به میدان برود.

شهرداری این هفته با قرعه استراحت رو برو شد و بدون خستگی ناشی از مسابقه به مازندران خواهد آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز