خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

اختصاص دو دستگاه آمبولانس به پایگاه اورژانس جاده ای شرق مازندران/ دسترسی به خدمات بهداشت و درمانی شرق مازندران افزایش یابد/ بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوای بهشهر تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۶۲

با پیگیری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی دو دستگاه آمبولانس پیشرفته به پایگاه اورژانس جاده‌ای دو شهرستان نکا و بهشهر اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از شرق مازندران، با پیگیری علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس دو دستگاه آمبولانس بنز برای استفاده در پایگاه اورژانس جاده‌ای دو شهرستان نکا و بهشهر از طریق وزارت بهداشت و درمان اختصاص یافت.

با توجه به حجم بالای مسافران در استان مازندران در فصول مختلف و همچنین قرار گرفتن شرق مازندران در مسیر مسافران امام رضا(ع) و تردد مردم اقصی نقاط کشور در استان مازندران و تصادفاتی که در این مسیرها به وقوع می‌پیوسته و به دلیل کمبود آمبولانس، به فوت می‌انجامید؛ تلاش شد تا با اختصاص آمبولانس به این مناطق گامی در بخش بهداشت و درمان و افزایش امکانات برداشته شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان شرق مازندران گفت: در طول سال های مختلف شرق مازندران از کمبودهای مختلف در حوزه بهداشت و درمان رنج برده است و با کمبودهای مختلف زیر ساختی و تجهیزات روبرو بوده است که در سال 94 تنها یک دستگاه آمبولانس به منطقه شرق مازندران اختصاص یافته بود.

علی محمد شاعری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا به نبود یا کمبود تجهیزات پزشکی و بهداشتی در این سه شهرستان شرقی مازندران اشاره و اظهار کرد : در حالی که شهر ساری دارای هشت مرکز تصویربرداری پزشکی ' ام آر آی ' است ، در سه شهرستان بهشهر ، نکا و گلوگاه که حدود 300 هزار نفر جمعیت دارند، تاکنون از وجود چنین مرکزی محروم بودند.

وی افزود : با رایزنی های انجام شده قرار است اولین مرکز تصویربرداری ام آر آی شرق مازندران در بهشهر افتتاح شد و خدمات مختلفی که باید در مرکز استان و شهرهای استان های همجوار در گلستان انجام می شد اکنون به راحتی در بهشهر انجام می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به افزایش شاخصه های سلامت در بخش های مختلف حق مردم است؛ یادآور شد: امکانات بهداشت و درمان شرق مازندران باید مثل مرکز و سایر شهرهای مختلف استان تخصیص یابد و شاخص های سلامت افزایش یابد.

شاعری گفت: تلاش برای افزایش زیرساخت های بهداشت و درمان شرق مازندران در حال انجام است و زیرساخت های بهداشت و درمان باید بیش از پیش در شرق مازندران فراهم شود که با تلاش های انجام شده با توجه به کمبود امکانات و مجهز نبودن بیمارستان و کمبود سرانه بهداشت و درمان و فضای بهداشتی، کلنگ فاز دوم بیمارستان 50 تختخوابی گلوگاه و فاز دوم بیمارستان 50 تختخوابی امام حسین(ع) نکا به زمین زده شد.

وی افزود: آغاز عملیات ساخت فاز دوم بیمارستان گلوگاه از سال گذشته آغاز و اکنون از سرعت و رشد مناسبی در ساخت و ساز برخوردار است و بیمارستان نکا هم با توجه به اینکه در سال جاری کلنگ زنی شد امیدواریم شاهد رشد مناسبی در ساخت و ساز باشیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر هم با نام بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر از 160 تخت اکنون به 220 تخت افزایش یافته است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز