خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

دستگیری کلاهبردار 70 میلیارد ریالی در شهرستان بابل

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۹۱

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 70 میلیارد ریالی در شهرستان "بابل" خبر داد

به گزارش ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی تحت تعقیب مراجع قضائی در امر خرید و فروش مال غیر در سطح شهرستان بابل، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی،ماموران امنیت عمومی شهرستان بابل دریافتند، متهم به کلاهبرداری با جعل اسناد و مدارک و دریافت تسهیلات بانکی، اقدام به خرید و فروش مال غیر، کلاهبرداری و تضییع حقوق بیت المال کرده و در حال حاضر متواری است.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه تاکنون 23 شاکی در این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم پرونده که مدت یک سال گذشته متواری بوده در عملیات پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات ملکی ضمن استعلام اسناد و مدارک از مبادی ذیصلاح از انجام معامله در مراکز غیر رسمی و فاقد مجوز جدا خودداری کنند تا در دام افراد شیاد و کلاهبردار گرفتار نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز