خبرگزاری کار ایران

هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر؛

دفاع اتوبوسی ماشین سازی سد راه نساجی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۴۷

روند گرفتن تساوی در وطنی با نساجی ادامه دارد،این بار ماشین سازی تبریز با دفاع اتوبوسی مقابل نساجی موفق شد با کسب یک امتیاز ،دست پر از وطنی خارج شود.

هفته دهم رقابت های لیگ برتر در حالی در وطنی سوت آن نواخته شد که ماشین سازی تبریز با برنامه مبتنی بر ارائه یک بازی تدافعی و چشم بستن به ضد حملات احتمالی طرح ریزی شده در به اجرا در آوردن این برنامه موفق بود،حتی در اواسط نیمه اول یک موقعیت مناسب را با اصابت به تیر دروازه نساجی از دست داد.

این اولین و آخرین فرصت جدی تیم تبریزی بود و در ادامه به دفاع منطقه ای پرداختند و با حضور پرتعداد در نیمه زمین خودی موفق شدند تمام فضاهای مدنظر نساجی برای حمله را پوشش دهند و کار را برای میزبان سخت کنند.

در طرف مقابل بازیکنان نساجی با پاس های پرتعداد قصد داشتند نظم تیمی ماشین سازی را به هم بریزند که موفق به انجام این کار نشدند.نیمه اول برای شاگردان نکونام بسیار ناامید کننده پیش رفت و جز یک فرصت مسلم که روی اشتباه خسوس نصیب عباس زاده شد،چیز خاصی برای ارائه نداشتند.

جواد نکونام که بعد از بازی خوب مقابل سپاهان با ترکیبی متفاوت بازیکنانش را به این میدان فرستاد در همان نیمه اول با تعویض میری نشان داد در ارنج ابتدایی دچار اشتباه شده بود.

نکته عجیب نیمکت نشینی رحمان جعفری ستاره دیدار مقابل سپاهان بود که در این دیدار به طور کامل به نیمکت چسبیده بود.

نیمه دوم باز هم نساجی توپ و میدان را در اختیار داشت اما از موقعیت سازی خبری نبود. شاید بهترین روش برای عبور از خط دفاعی چند لایه ماشین سازی،شوت زنی بود، اما بازیکنان میزبان در این کار هم ناکام بودند.

اضافه شدن امیدسینک و محمد مهدی نظری هم نتوانست گره کار را باز کند و این دیدار با همان نتیجه صفر صفر به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا،نساجی با ۱۰ بازی و کسب ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز