خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

دستگیری مامور قلابی با ۷۰ فقره کلاهبرداری در ساری

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۱۷

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری مامور قلابی اداره آتش نشانی با بیش از ۷۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان ساری خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان ساروی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط شخصی ناشناس که خود را مامور آتش نشانی معرفی کرده بود، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت تیم اطلاعاتی کلانتری ۱۲ ساری با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه، متهم را شناسایی کردند.

سردارمیرفیضی، تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم را که با عنوان مامور آتش نشانی به درب منازل مراجعه و به بهانه تعویض کپسول های آتش نشانی مبالغی را از شهروندان دریافت می کرد، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به بیش از ۷۰ فقره سرقت کپسول های آتش نشانی و کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

میرفیضی از کشف ۷۰ عدد کپسول آتش نشانی در بازرسی از مخفیگاهش خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه، ضمن هشدار به شهروندان از آنها خواست: مراقب اشخاصی که با عنوان ماموران خدمات دولتی از جمله آب،برق،گاز، و .....به درب منازل آنان مراجعه می کنند بوده و قبل از هرگونه همکاری با این گونه افراد با اخذ کارت شناسایی نسبت به احراز هویت آنها اطمینان حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز