خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران در مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک؛

امیدوارم شاهد روزی باشیم که تنها دغدغه معلولین نقص عضوشان باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۵۷

مدیر کل بهزیستی مازندران مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک گفت: امیدوارم شاهد روزی باشیم که تنها دغدغه معلولین نقص عضوشان باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید سعید آرام در  مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک با اشاره به مظلومیت جامعه معلولین و لزوم توجه ویژه به این قشر از مردم  گفت : متاسفانه نه تنها نیازهای معلولین در سیاستگزاری ها و برنامه‌ریزی ها دیده نمی‌شود، بلکه در روزهایی که به نام آنها و بیانگر مظلومیت آنهاست نیز  نادیده گرفته می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی مازندران افزود : امیدوارم شاهد روزی باشیم که تنها دغدغه معلولین نقص عضوشان باشد و با رفع تمامی محرومیت های اجتماعی شاهد حضور آنها بعنوان یک شهروند عادی باشیم که حق و امکان استفاده از تمامی امکانات و بهره‌مندی از فرصت های برابر در جامعه را داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش در حوزه توانبخشی معلولین خاطرنشان کرد : ورزش بعنوان وسیله الحاق معلولین به جامعه و ایجاد عزت نفس، اعتماد به نفس و تمرینی برای زندگی اجتماعی معلولین، زمینه ساز بروز توانمندی ها و ایجاد شرایط برابر در استفاده از فرصت ها و ایجاد نشاط اجتماعی میباشد .

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به تشکیل کمیته پارالمپیک در کنار کمیته المپیک با هدف توسعه فرصت های برابر و دستیابی به اعتلای ورزش قهرمانی برای تمامی اقشار جامعه تصریح کرد : ورزش جانبازان و معلولان با بیش از ۱۵ رشته مختلف ورزشی با شعار نمایش اراده، جرعت مندی و برابری برای معلولین فعالیت می‌کند.

 آرام با بیان اینکه از میان ۵۵۰۰ ورزشکار جسمی حرکتی، ۵۰ نفر عضو تیم های ملی هستند، افزود : در مسابقات پاراسیایی اخیر یازده ورزشکار مازندرانی موفق به کسب ۶ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند که گویای توان بالا و ظرفیت عظیم ورزش معلولین در استان است.

در پایان این مراسم از ورزشکاران، قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش معلولین و جانبازان تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز