خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری :

منطقه ساری دبیر کارگروه انرژی دستگاههای اجرایی استان شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۴۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: منطقه ساری دبیر کارگروه انرژی دستگاههای اجرایی استان شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  با استناد بر برنامه های ابلاغی بهینه سازی انرژی ستاد پخش در سال 97 بیان کرد : پس از گذشت چند سال با پیشنهاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری مبنی بر تشکیل کارگروه انرژی ادارات استان با ریاست دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری مازندران فعال شد .

حسینعلی طالبی افزود : هدف از فعال کردن این گارگروه کاهش مصرف و بهینه سازی مصارف انرژی در کلیه ادارات و سازمانهای استان می باشد .

وی گفت : دبیری جلسات کارگروه فوق به عهده رئیس برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بوده وهماهنگی های لازم در جهت پیشبرد اهداف کارگروه از اولویتهای این دبیرخانه است.

طالبی از بررسی مقوله های انرژی به تفکیک در هر جلسه کارگروه گفت و اظهار کرد : در اولین نشست کارگروه حذف مازوت از نیروگاه نکا و اتصال به گاز با هدف جلوگیری از آلایندگی ها مورد بررسی قرار گرفت .

حسینعلی طالبی از دستور کار جلسات آتی گفت و برخی از آنها را اینگونه برشمرد : در جلسات آتی به ترتیب قرار است آب منطقه ای و جهاد کشاورزی در مورد تعیین تکلیف چاههای غیر مجاز اقدام کنند وهمچنین کارگروه برق دار کردن چاههای مجاز استان ، از رده خارج کردن خودروههای پر مصرف  و جدا سازی کنتورهای مشترکین ( آب ، برق ، گاز) در سطح منطقه و ... را دردستور کار خود دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز