خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان کرد:

اهمیت ویژه وزارت بهداشت به آموزش مدیران و کارکنان

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۱۲

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:در برنامه استراتژیک وزارت بهداشت آموزش مدیران و کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش ایلنا از ساری،فرزاد گوهردهی، اظهار کرد: در برنامه استراتژیک وزارت بهداشت  آموزش مدیران و کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد:گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه کارگاه آموزشی هشت ساعته برای مدیران این کلان منطقه برگزار شد.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به برگزاری ۲۸ نشست خبری با حضور متولیان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ یادآور شد: طی ۶ ماهه سال جاری ۱۴ نشست خبری با رسانه‌ها برگزار شده است که ۶ جلسه آن با حضور  رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده است.

وی  به تعامل و ارتباط بسیار مناسب رسانه‌های استان مازندران با این مدیریت اشاره کرد و  یادآور شد: ۳ هزار و ۲۵۳ مورد خبر از این دانشگاه در سال ۹۶ و ۲ هزار خبر در سال جاری در روزنامه‌های محلی و کشوری چاپ شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه سایت‌های خبری  و خبرگزاری‌ها ۲ هزار و ۳۷۰ خبر منعکس شد و  در ۶ ماهه سال جاری نیز این رقم به هزار و ۵۸ خبر  رسیده است.

گوهردهی  آموزش سلامت به آحاد جامعه را یکی از وظایف روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد و اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح سواد سلامت مردم و نهادینه کردن سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ها، با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، مؤلفه‌های مؤثر بر سلامت در استان مازندران را بررسی می‌کنیم و طرح ترویج فرهنگ خود مراقبتی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد:  در سال گذشته ۱۵۶ مطلب با تنوع آموزشی در جراید استان درج شده است و در سال جاری نیز ۱۲۵ مطلب تهیه و انتشار پیدا کرده است.

گوهردهی از تهیه  انیمیشن در ۶ ماهه سال جاری و با هدف آموزش سلامت به مردم برای نخستین‌بار در استان مازندران خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز