خبرگزاری کار ایران

به بهانه نشست های خبری کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران؛

هوادران نساجی در هر شرایطی پشت تیم محبوبشان محکم ایستاده اند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۳۸

بعد از دیدار جنجالی نساجی و سپاهان مهدی هاشمی نسب در کنفرانس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

یکی از دلایلی که نساجی بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر آمد همین هواداران هستند که خیلی به ما کمک کردند.در تمام مصاحبه های نکونام و کادر او یک نکته ثابت به چشم می خورد.

اینکه مدام تکرار می کنند بعد از 24 سال صعود کردیم.از ابتدای فصل حتی یکی از مصاحبه های کادر فنی نساجی را پیدا نمی کنید که به شکلی به آن بیست و چهار سال اشاره نشده باشد.

این تکرار موجب دلخوری هواداران شده و آن ها نسبت به این جمله کمی گله دارند.

هواداران نساجی بیشتر از نکونام سال های ناکامی را حفظ هستند،آن ها با پوست و استخوان خود سال های ناکامی و بی پولی را حس کردند و حالا حالاها فراموش نمی کنند که نیاز به یادآوری مکرر داشته باشند.

باقی تیم ها هم برایشان فرقی نمی کند حریف آن ها بعد از چند سال صعود کرده؛می دانیم نکونام برای پایین آوردن سطح انتظارات مدام این سال های صعود نکردن را یادآوری می کند اما مگر هواداران چه انتظاری دارند؟

با هر هوادار نساجی که حرف بزنید به ماندن در لیگ برتر برای سال اول قانع هستند و بعید است بتوان سطح توقع را از ماندن در لیگ پایین تر آورد.

هوادران نساجی ثابت کردند که در هر شرایطی پشت تیم شان محکم ایستاده اند.

یادداشت: سعید توسلی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز