خبرگزاری کار ایران

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان:

سه امتیاز این بازی برایمان مهم است/ازسپاهان شناخت کامل دارم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۷۴

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت:اخیرا با بازی که مقابل سپاهان انجام دادیم، شناخت خوبی از هم داریم اما جام حذفی با لیگ کاملا تفاوت دارد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر،جواد نکونام سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: تمام بازیکنانمان دراین بازی حضورخواهند داشت امید است تا فردا هم هیچ اتفاقی برای بازیکنانمان رخ ندهد.

وی در ادامه افزود:اخیرا با بازی که مقابل سپاهان انجام دادیم، شناخت خوبی از هم داریم اما جام حذفی با لیگ کاملا تفاوت دارد.

سرمربی نساجی دربار اهمیت این دیدار اظهار داشت:این بازی برای ما در خانه سپاهان بسیار مهم است ،در هر حال حریف برای ماندن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز این بازی دارد.

وی تصریح کرد: سپاهان تیم پرقدرت و پرمهره ای است و خط حمله فوق العاده ایی دارد؛شرایط تیم ما هم نسبت به بازی قبل بهتر شده و با توجه به داشته ها و همینطور بازیکنان با تجربه ای که جذب کردیم، سعی می کنیم ابتدا تاکتیک مد نظرمان پیاده نماییم و انشاالله با یک نتیجه خوب اصفهان را ترک کنیم.

نکونانم در ارتباط با شرایط تیم و چگونگی جذب بازیکنان دراین فصل اذعان داشت:

تیم نساجی با هزینه شخصی اداره می شود وما توانایی اینکه بازیکنان میلیاردی بگیریم و قراردادهای آنچنانی داشته باشیم را نداریم با این حال توانستیم بازیکنانی را که تا حدودی مدنظرمان بود را جذب کنیم.

وی ادامه داد: بعد از صعود تیم به لیگ برتر، تلاش کردیم تیمی را جمع کنیم که آبرومندانه بازی کند. برنامه ریزی خودمان و باشگاه این بود که بتوانیم در نیم فصل اول نتایجی بگیریم که برای نیم فصل دوم شرایط بهتر شود.

سرمربی تیم نساجی در مورد تقویت تیم در نیم فصل و هدف خود در تیم نساجی را اینطور عنوان کرد: برای نیم فصل دوم با جذب بازیکنان تاثیر گذار ،شرایط تیم را بهبود ببخشیم،هدف کلی در قرارداد سه ساله ای که بستم این بود که ابتدا در لیگ برتر بمانیم، سال بعد جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم و در سال سوم ضمن کسب مقام ؛سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.

وی درپایان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت :با توجه به اینکه ما در زمین مصنوعی بازی می کنیم بازی روی زمین چمن طبیعی برایمان جذابیت داشته است، من بعد از بازی حذفی درباره چمن نقش جهان حرفی نزدم ،ولی با توجه به اطلاعاتی که داشتم، به بچه ها گفتم موقع گرم کردند شرایط زمین را ببینند و متوجه شوند حرکت توپ روی زمین چطور است.

با وجود این چند بار تعادل بچه ها به هم خورد و سر خوردند چون زمین زود کنده می شود، این استادیوم واقعا مجهز و شیک است. ایران باید به چنین ورزشگاهی افتخار کند ولی حیف است زمین چمن آن طوری که باید، نباشد.

نیم فصل زمان خوبی است که بتوانند چمن را تغییری دهند و قطعا کیفیت آن بهتر خواهد شد،در هر صورت برای تیمی مثل ما که روی چمن مصنوعی بازی می کنیم، نقش جهان خوب است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز