خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد :

لزوم استفاده از از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۵۸

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد :از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران کمک می گیریم.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در برنامه استراتژیک وزارت بهداشت  آموزش مدیران و کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت : گردهمایی مدیران روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه کارگاه آموزشی ۸ ساعته برای مدیران این کلان منطقه برگزار شد.

 گوهردهی با اشاره به برگزاری ۲۸ نشست خبری با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ ادامه داد: طی شش ماهه سال جاری نیز ۱۴ نشست خبری برگزارشد که در ۶ جلسه آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تعامل و ارتباط بسیار مناسب رسانه های استان مازندران با این مدیریت اشاره کرد و بیان اینکه سه هزار و ۲۵۳ مورد خبر از این دانشگاه در سال ۹۶ و دو هزار خبر در سال جاری در روزنامه های محلی و کشوری چاپ شده است . همچنین در حوزه سایت های خبری  و خبرگزاری ها ۲۳۷۰ خبر منعکس شد و  در شش ماهه سال جاری نیز این رقم ۱۰۵۸خبر بوده است.

وی آموزش سلامت به آحاد جامعه را یکی از وظایف روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد و اظهار کرد : در راستای ارتقاء سطح سواد سلامت مردم و نهادینه کردن سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماریها، با استفاده از ظرفیت رسانه ها، مؤلفه های مؤثر بر سلامت در استان مازندران را بررسی نموده و به ترویج فرهنگ خود مراقبتی پرداختیم .

وی در همین راستا افزود: در سال گذشته ۱۵۶ مطلب با تنوع آموزشی در جراید استان درج شده است و در سال جاری نیز ۱۲۵ مطلب تهیه و انتشار پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از تهیه انیمیشن در شش ماهه سال جاری و با هدف آموزش سلامت به مردم برای نخستین بار در استان مازندران خبرداد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز