خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد:

افزایش 75 درصدی درخواست اشتغال از شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۴۶

رئیس شورای شهر ساری گفت: از زمان بروز نوسانات اقتصادی در کشور میزان مراجعات مردمی به شورای شهرساری با رشد 9 درصدی به حدود 75 درصد ارتقا یافته است.

به گزارش ایلنا از ساری،مسعود مدینه بعدازظهر امروز شنبه در سی و دومین جلسه شورای شهر ساری اظهار داشت: از زمان بروز نوسانات اقتصادی در کشور میزان مراجعات مردمی به شورای شهر در خصوص مساعدت مالی 17 درصد افزایش داشته و درخواست اشتغال با رشد 9 درصدی به حدود 75 درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: مسئولین نسبت به وظایف خود در حوزه ی اشتغال و رفاه اجتماعی توجه و به آن عمل کنند.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به بازگشایی مدارس و دغدغه خانواده ها نسبت به ساماندهی سرویس مدارس افزود: شورای شهر ساری با ورور و تصویب به موقع نرخ کرایه سرویس های مدارس و ابلاغ جهت اجرا اولین گام را برای تحقق این برداشت.

وی افزود: سال های گذشته نرخ های ابلاغی به مدارس در خصوص سرویس ها،در موارد متعددی رعایت نمی شد که امسال با تشکیل کارگروه نظارتی توسط شورا شاهد کاهش تخلفات در این زمینه خواهیم بود.ضمن اینکه درخواستم از متولیان امر آموزش و پرورش این است که با دقت ضوابط مربوط به انتخاب رانندگان را در نظر گرفته تا شاهد بروز حادثه برای فرزندانمان نباشیم.

مدینه به بارندگی های هفته گذشته و پیامدهای ناشی از این بارش با توجه به اعلام هواشناسی اشاره  و از خدمات بموقع و مطلوب ستاد مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی ساری قدردانی کرد و گفت: از سویی دیگر شاهد اعتراضات برخی مغازه داران و ساکنین منازل مسکونی ناشی از آبگرفتگی هستیم.

وی  در پاسخ به پیامک راننده استیجاری شهرداری ساری به عضو شورای شهر ساری مبنی بر اینکه حدود 4 ماه شهرداری حقوق ماهیانه ما پرداخت نکرده و چنانچه اعتراض کنیم اخراج می شویم، گفت: اگر قرار باشد حقوق کارکنان پرداخت شود شهرداری بایستی بصورت درصدی حقوق را پرداخت کند.

وی ادامه داد: چنانچه حقوق کارکنان عمارت شهرداری پرداخت شود اما سازمان دیگر حقوقی دریافت نکند این مسئله نشان از دوگانگی پرداخت حقوق در شهرداری ساری است.

مدینه با تاکید بر اینکه عدالت در پرداخت حقوق بایستی در عمارت شهرداری،سازمان های تابعه و شهرداری مناطق اتفاق بیفتد، گفت: من شخصا این موضوع را بر نمی تابم.

وی، اضافه شدن دو سازمان سرمایه گذاری و سازمان فرهنگی واجتماعی و ورزشی را اتفاق خوبی برای شهرداری ساری دانست و افزود: این سازمان ها یکی از مدخل های برون رفت مشکلات شهرداری به شمار می روند.

مدینه واگذاری جمع آوری پسماندهای شهرداری های سه منطقه به سازمان پسماند را از دیگر برنامه های شورای اسلامی شهر ساری اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به تاکید بر تحقق این امر، اما تاکنون اتفاقی در این حوزه نیفتاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز