خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت و معدن کشور:

شرایط غذایی کشور مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۷۱۲

رئیس خانه صنعت و معدن کشور شرایط غذایی کشور را مطلوب ندانست.

به گزارش اینا از ساری،عبدالوهاب سهل آبادی امروز شنبه در ششمین همایش روز جهانی غذا در ساری به ظرفیت های استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: استان مازندران تنها برای مردم این استان نیست بلکه تمام کشور از این مواهب الهی بهره گیری می کنند ،بنابراین بودجه ای که برای این استان تخصیص پیدا می کند بایستی فرا استانی باشد.

وی با بیان اینکه شرایط غذایی مردم کشور اصلا مطلوب نیست یکی از مضرات در این حوزه را چاقی برشمرد و افزود: متاسفانه امروزه سیفی جات کشور با آلوده ترین آبهای فاضلاب  کشت می شود که امنیت غذایی را به مخاطره می اندازد.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور با تاکید بر تامین امنیت غذا از تولید تا مصرف گفت: با توجه به اهمیت موضوع این سوال مطرح می شود که کدام تولید کننده در کشور حق خود را دریافت می کند ؟

وی اشتغال را از دیگر دغدغه ها همراه با امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: کدام صنعتگر از شرایط فعلی راضی است ،در چنین شرایطی بایستی از ظرفیت محققان ،دانشگاهیان به عنوان زنگ خطر برای مسئولان بهره گیری کرد.

سهل آبادی بر همدلی،همراهی و هم صدا شدن خانه صنعت،معدن و تجارت با دیگر تشکل ها تاکید کرد و بهره گیری ظرفیت دانشگاهیان در جهت رفع مشکلات موجود امری مهم و ضروری دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز