خبرگزاری کار ایران

بعد از ظهر امروز افتتاح گردید؛

اولین استخر ویژه معلولین در شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۲۱۶

اولین استخر ویژه معلولین در شمال کشور با حضور انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح گردید.

به گزارش ایلنا از ساری، سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مهمترین رکن کنوانسیون رعایت حقوق معلولین و قانون حمایت از معلولین بحث مناسب سازی در اماکن عمومی است گفت :بهزیستی با همکاری سایر دستگاه ها در تلاش است تا تمامی اماکن عمومی برای استفاده تمامی معلولین و افرادی که موقتا مشکلات حرکتی دارند آماده شود.

انوشیروان محسنی بند پی با اشاره به اینکه در جشنواره شهید رجایی ۲۵ امتیاز برای دستگاه هایی که بحث مناسب سازی را مدنظر دارند درنظر گرفته شده است،افزود : بهزیستی با تعاملی که با دستگاه های اجرایی خصوصا شهرداری ها دارد روز به روز فضای شهری را برای استفاده عموم مردم جامعه آماده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سالن ورزشی که امروز افتتاح شد شرایطی را برای عزیزان ضایعه نخاعی و معلولین فراهم کرده تا از خدمات درمانی بهره‌مند شوند خاطر نشان کرد :استخر معلولین شمال کشور با ویژگی‌هایی که دارد آمادگی برگزاری مسابقات ویژه معلولین را دارد.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت در پی تسهیل شرایط زندگی معلولین به دنبال افزایش خدمات دهی در قانون برنامه بودجه است تصریح کرد : بیش از شصت هزار مسکن طی دولت تدبیر و امید تحویل جامعه هدف بهزیستی داده شده است.

وی افزود :جامعه کارگری و جامعه کار و تولید در الویت سیاست های حمایتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند.

لازم به ذکر است این مجموعه با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال و بهترین امکانات  آب درمانی افتتاح گردید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز