خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خبر داد:

کشف 420 کیلو مواد مخدر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۶۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح مقابله با مواد مخدر و کشف 424 کیلو گرم مواد مخدر در استان طی دو هفته گذشته خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا ثقفی در مشروح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح مبارزه با مواد مخدر در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح که به مدت دو هفته به اجرا در آمد ماموران این پلیس در استان و شهرستان های تابعه موفق به شناسایی و دستگیری 280 خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند .

سرهنگ ثقفی، از انهدام 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت خبر داد و تصریح کرد: 42 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح توقیف شد .

وی از کشف 424 کیلو انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و عاملان افیونی خبر داد و اظهار داشت: 351 معتاد به مواد مخدر نیز در اجرای این طرح دستگیر و به مراکز درمانی معرفی شدند .

علیرضا تقفی همچنین،اذعان داشت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

ثقفی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می دهد و هرگز به هدف های بزرگ و اصلی خود نمی رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند .

وی در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز