خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر قائمشهر خبر داد:

آماده باش امدادگران هلال احمر از دیروز

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۴۷

وحید نصیری گفت: بیست نفر از امداد گران،نجاتگران و پرسنل از دیروز تا پایان بارندگی و ارائه خدمات به صورت آماده باش هستند و هنوز هم پایان کار اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، وحید نصیری رئیس هلال احمر جمعیت قائمشهر از آماده باش نیروهای امدادی و نجاتگران در جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: بیست نفر از امداد گران،نجاتگران و پرسنل از دیروز تا پایان بارندگی و ارائه خدمات به صورت آماده باش هستند و هنوز هم پایان کار اعلام نشده است.

نصیری با اشاره به آبگرفتگی های شهری افزود: در هنگام سیل و باران شدید در زیرگذرها با بیشترین حجم آبگرفتگی مواجه هستیم که امسال هم زیرگذر الغدیر هم اضافه شده و تاکنون هم نوزده مورد تخلیه آب گرفتگی منازل توسط نیروهای امدادی صورت گرفته است.

نصیری با تاکید بر خدمات انجام شده هلال احمر در سطح شهر تصریح کرد: شصت کیلو نایلون توزیع شده است، پنج دستگاه خودرو به کار گرفته شده و سه دستگاه هم موتور لجن کش می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر قائمشهر کمبود موتورهای لجن کش را از مشکلات عمده دانست و بیان کرد: هلال احمر با پوشش سراسری در شهر، نیازمند تجهیزات بیشتری است که متاسفانه با کمبود موتور لجن کش که از واجبات است رو به رو هستیم.

نصیری درخصوص نحوه اطلاع رسانی از حوادث گفت: مشکلات شهری از طریق ندای امداد 112 استان به اطلاع ما می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز