خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران عنوان کرد:

خسارت یک و نیم میلیارد تومانی به شبکه برق مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۳۷

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بارش شدید باران در مازندران موجب سوختن و شکستن 19 دستگاه ترانس ، 20 پایه تیر برق و 6 دستگاه کلید اصلی شد .

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم شهابی با اشاره به اینکه بارش شدید باران خسارت زیادی به حوزه برق استان وارد کرد اظهار داشت: میزان خسارت،‌ بیش از یک و نیم میلیارد تومان برآورد شد .

وی با اشاره به قطع شدن 40 خط اصلی از 438 خط اصلی برق بر اثر بارش شدید باران در مازندران افزود : این حادثه موجب سوختن و شکستن 19 دستگاه ترانس ، 20 پایه تیر برق و 6 دستگاه کلید اصلی شد .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه بارش باران بیشترین خسارت را به شبکه برق قائم شهر ، آمل و ساری وارد کرده است گفت : با توجه به اعلام قبلی اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران مازندران ، 74  اکیپ 3 نفره شرکت توزیع برق مازندران با تلاش مداوم در ساعات اولیه بارش باران و اختلال در شبکه ، مشکل قطعی را رفع کردند.

شهابی از آمادگی کامل اکیپ توزیع برق مازندران خبر داد وگفت: در حال حاضر برق همه ی مناطق استان وصل بوده و قطعی برق نداریم در صورت بروز هرگونه اختلال در شبکه برق رسانی آمادگی کامل برای رفع مشکل موجود داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز