خبرگزاری کار ایران

ایلنا از نشت بنزین در مازندران خبر می دهد؛

رئیس محیط زیست سوادکوه : بوی بنزین به زیرآب هم رسید / فرماندار : تخلیه یک روستا صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۵۱

درحالی که رئیس محیط زیست سوادکوه در مازندران از نشت بنزین خطوط لوله تهران- شمال به خاک و آب منطقه خبر می دهد فرماندار این شهرستان گفت: ترکیدگی خط لوله بنزین مهار شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، ابراهیم فلاحی رئیس محیط زیست شهرستان سوادکوه درباره جزییات این حادثه گفت : از دیروز جمعه- 6 مهرماه جاری -  نشت بنزین ازخط لوله سراسری تهران- شمال در بخش بالایی روستای "طالع رودبار" در بخش مرکزی سوادکوه آغاز شد. به نظر بسیاری از کارشناسان نیز  ‌دلیل اولیه نشت بنزین  وقوع زلزله‌های اخیر و آسیب وارد شدن به لوله‌ها اعلام شده است.

وی درعین حال ازحجم بالای نشت بنزین درمنطقه  طالع رودبار خبرداد و گفت : کارکنان خطوط لوله اقدام به مسدود کردن نهرجاری و انتقال بنزین به مخزن کرده  و درساعات اولیه شیر انتقال هم بسته شد و بنزین داخل لوله نشت و به اطراف و رودخانه تلار منتقل شده است.

فلاحی مدعی شده که بنزین به خاک اطراف لوله، نهرمنطقه ورودخانه تلار نفوذ کرده و بوی آن تا شهر زیرآب هم استشمام می شود.

دراین حال "سعید یزدانی" فرماندارسوادکوه نیز با بیان این که این حادثه هیچ خسارتی نداشته ، اخبار برخی رسانه ها مبنی برتخلیه یک روستا را تکذیب کرد و گفت :   علت ترکیدگی لوله بنزین  در دست بررسی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز